Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Storm - poradnik do gry

Silent Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Alianci] (Hanower) Niemieckie laboratorium (1) poradnik Silent Storm

Wytyczne:

  • Uratuj porwanego brytyjskiego naukowca [1]
  • Ochraniaj naukowca w czasie drogi do placówki [2]
Misja dwuczęściowa, która może być trudna tylko wówczas, gdy dowodzony przez Ciebie oddział nie jest wystarczająco dobrze wyszkolony - [Alianci] (Hanower) Niemieckie laboratorium (1) - Silent Storm - poradnik do gry

Misja dwuczęściowa, która może być trudna tylko wówczas, gdy dowodzony przez Ciebie oddział nie jest wystarczająco dobrze wyszkolony. Jeśli Twoi ludzie mają już za sobą trochę misji, ta może być co najwyżej nieco czasochłonna. Zaczynasz (1 ) w pomieszczeniu, do którego dostałeś się najwyraźniej po zejściu po drabinie (2 ) i wybiciu dziury w ścianie. Brytyjski naukowiec, którego musisz uratować, czeka piętro niżej, więc musisz tam zejść schodami (3 ). Kiedy jednak zrobisz ku temu pierwszy krok - otworzysz drzwi - natychmiast zostaniesz zaatakowany przez kilku wrogów, a po chwili przybiegną tu następni. Możesz oczywiście uparcie przeć naprzód i nie przejmować się kolejnymi Niemcami, ale znacznie prostsze będzie stopniowe przechodzenie z pokoju do pokoju i bronienie się w niewielkich pomieszczeniach. Nie ryzykujesz w ten sposób niepotrzebnych strat, a najpewniej zdołasz ściągnąć do siebie większość pilnujących okolicy wrogów.

Po dotarciu do schodów i zejściu na dół ponownie czeka Cię to samo - opanowanie pomieszczenia, zabicie znajdujących się w pobliżu nieprzyjaciół i w końcu przejście do kolejnego pokoju - [Alianci] (Hanower) Niemieckie laboratorium (1) - Silent Storm - poradnik do gry

Po dotarciu do schodów i zejściu na dół ponownie czeka Cię to samo - opanowanie pomieszczenia, zabicie znajdujących się w pobliżu nieprzyjaciół i w końcu przejście do kolejnego pokoju. Jeśli podczas pobytu na piętrze udało Ci się zwabić większość nieprzyjaciół, teraz będziesz miał dużo łatwiej. Tak czy siak musisz dostać się do niewielkiego pokoju (4 ) znajdującego się na południowym wschodzie. Natkniesz się tu na nieco zirytowaną panią (a nie, jak można sądzić grając w polską wersję językową, pana) naukowiec, którą oczywiście musisz stąd zabrać [1]. Jeśli myślisz o tym, by wrócić tą drogą, którą tu trafiłeś - zrezygnuj z tego pomysłu. Naukowiec po prostu się na to nie zgodzi, więc pozostaje Ci znaleźć inne przejście. Jedyne, z którego możesz skorzystać, znajduje się na północnym zachodzie, tuż obok schodów. Po uporaniu się z zamkniętymi drzwiami pozostaje Ci tylko zejść po drabinie (5 ) na niższe piętro i przejść tym samym do drugiej części misji.