Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Storm - poradnik do gry

Silent Storm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość poradnik Silent Storm

Wytyczne:

  • Ujawnij działalność pułkownika Kocha [1]
  • Znajdź informacje na temat kontaktów pułkownika Kocha [2]
  • Zdobądź informacje o kontaktach pułkownika Kocha [3]
  • Aresztuj podejrzanego o zdradę [4]
  • Przechwyć wszelkie cenne informacje naukowe [5]
1 - [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość - Silent Storm - poradnik do gry
Powiedzmy sobie szczerze - masz przerąbane - [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość - Silent Storm - poradnik do gry

Powiedzmy sobie szczerze - masz przerąbane. Odwiedziny u pułkownika Kocha kończą się nie kulturalną rozmową, ale zmyślnie zastawioną pułapką. Zostałeś oto okrążony (1 ) przez kilkunastu wrogów (i to wcale nie Aliantów), a na domiar złego nie za bardzo jest się gdzie schować. Otwarta walka nie ma sensu - nawet jeśli zdołasz zabić najbliższych nieprzyjaciół, to ci stojący nieco dalej w ciągu kilku tur po prostu Cię rozniosą. Nie myśląc więc zbyt wiele natychmiast każ swoim ludziom uciekać w kierunku najbliższego budynku (2 ) - tam, gdzie wszedł przed chwilą Twój rozmówca. W środku zamknij drzwi, odsuń się od okien (nie będę już o tym mówił, więc pamiętaj, by robić to w ciągu tej misji zawsze) i wykończ stojących tu dwóch przeciwników. Zwiadowcę (bądź kogokolwiek innego, kto dysponuje wieloma punktami akcji i dobrze strzela) pozostaw na dole, resztę swoich podwładnych poślij zaś schodami (3 ) na piętro.

Snajpera ustaw przy oknie (4 ) (uważając przy tym oczywiście, by wychylać się tylko podczas strzelania) i stopniowo wyeliminuj wszystkich kręcących się na dole wrogów - [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość - Silent Storm - poradnik do gry

Snajpera ustaw przy oknie (4 ) (uważając przy tym oczywiście, by wychylać się tylko podczas strzelania) i stopniowo wyeliminuj wszystkich kręcących się na dole wrogów. Jeśli któryś zdecyduje się podejść do drzwi, niech zajmie się nim zwiadowca. W międzyczasie pozostaw kogoś snajperowi dla ochrony, a resztę oddziału przemieść do sąsiedniego pomieszczenia. Jeżeli nie radzisz sobie z przeciwnikami na zewnątrz budynku, postaw przy oknie (5 ) kogoś ze strzelbą. W kolejnym pokoju (6 ) natkniesz się najpewniej na pułkownika Kocha, więc ogłusz go/zabij bez zastanowienia, bowiem będzie Ci jeszcze potrzebny [4]. Z szafki zabierz dokumenty [3] i ruszaj do następnego pomieszczenia (7 ), gdzie trzeba Ci wykończyć kilku wrogów. Kolejnym etapem tej interesującej podróży będzie otworzenie drzwi (8 ) i wkroczenie do wschodniego skrzydła budynku. Tej fazy misji nie opiszę jednak dokładnie, bo przeciwników jest tam naprawdę sporo i za każdym razem ustawiają się bronią się inaczej. Jedyne więc, co musisz zrobić, to wpaść tam, zabić wszystkich i wracać do snajpera. Tutaj wejdź po schodach (9 ) na kolejne piętro.

Przy oknie (10 ) możesz ustawić snajpera, by w ten sposób pozbyć się niewidocznych wcześniej wrogów - [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość - Silent Storm - poradnik do gry

Przy oknie (10 ) możesz ustawić snajpera, by w ten sposób pozbyć się niewidocznych wcześniej wrogów. Z pomocą inżyniera (bądź karabinu, wedle woli) rozpraw się z zamkniętymi drzwiami, aby dostać się na drugą stronę domu (po drodze możesz zająć się ukrytym na dachu przeciwnikiem). Tutaj zabierz ze stołu kolejne ważne dokumenty (11 ) [2], a potem przejdź przez drzwi (12 ), aby odwiedzić swego rodzaju magazyn.

2 - [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość - Silent Storm - poradnik do gry
W schowanych tu skrzyniach znajdziesz kilka ciekawych rzeczy, a także kolejne niezwykle istotne informacje (14 ) [5] - [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość - Silent Storm - poradnik do gry

W schowanych tu skrzyniach znajdziesz kilka ciekawych rzeczy, a także kolejne niezwykle istotne informacje (14 ) [5]. Wracaj do miejsca, gdzie najpewniej zostawiłeś snajpera, i ponownie wespnij się po schodach (13 ). W niewielkim pomieszczeniu znajdziesz ostatnie już dokumenty (15 ) [1]. Teraz pozostaje Ci tylko zabrać ze sobą nieprzytomnego pułkownika Kocha, by wypełnić tym samym cele misji i spokojnie opuścić posiadłość.