Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armie Exigo - poradnik do gry

Armie Exigo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania Zwierzoludzi | Armie Exigo poradnik Armie Exigo

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019

Do obrony bazy potrzebne będą nam Totemy w ilości 5-7 sztuk - Misja 3 | Kampania Zwierzoludzi | Armie Exigo - Armie Exigo - poradnik do gry

Do obrony bazy potrzebne będą nam Totemy w ilości 5-7 sztuk. Dzięki temu przetrwamy pierwsze ataki. Niestety nie możemy trenować Wojowników dopóki nie odnajdziemy stad Żubrów. Dwa niestrzeżone stada są na południowym-zachodzie. Wystarczy posłać tam dwóch Goblinów myśliwych by dosiadły białych żubrów przewodników, a reszta stada pójdzie za nimi. W międzyczasie warto ruszyć posiadanymi jednostkami na wschód by odnaleźć rannego Varanga. Zleci on nam poboczne zadanie znalezienia leczniczych ziół. Po ich zdobyciu i zaaplikowaniu mu jednego wykonamy zadanie. W nagrodę dostaniemy dwa rogi Varangów pozwalające przywołać Varangi, które wspomogą nas w bitwie.

Gdy zbierzemy 3 oddziały Wojowników przywołajmy Varangi i zniszczmy dolny obóz wroga. Są tam także Żubry, które należy doprowadzić do naszej bazy. Gdy zrównamy z ziemią ten przyczółek wroga pozostanie nam tylko wschodnia osada przeciwnika. Nie trzeba jej jednak atakować. Wystarczy poczekać aż ruszy z niej na nas wódz nieprzyjaciół Kraal. Zabijając go zwyciężymy.