Driver 3 - poradnik do gry

Driver 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Driver 3 - poradnik do gry

Chcesz być twardzielem - Driver 3 - poradnik do gry

Chcesz być twardzielem? Chcesz wcielić się w kogoś, przy kim nawet Bogusław Linda może co najwyżej straszyć dzieci w przedszkolu? A więc wybrałeś odpowiednią grę. Teraz masz na imię Tanner i jesteś największym macho, jakiego nosiła Ziemia. Odpowiada Ci ta rola? Nie odpowiadaj... Całe szczęście, że to tylko gra.

Poradnik do trzeciej części Drivera jest dla każdego, kto chciałby wgłębić się w tajniki tej gangsta strzelanko-wyścigówki. Znajdziesz tutaj szczegółowy opis wszystkich 26 misji trybu Undercover, garść ogólnych porad do każdego elementu składowego gry, a także trochę bonusów w postaci mapek i wskazówek przydatnych do odblokowania ukrytych samochodów i innych sekretów. Jeśli kupiłeś tę grę i czujesz się z tego powodu nieco winny, nie łam się, tylko wyciągnij z niej wszystko, co się da. Niech testosteron i adrenalina będą z Tobą.

Jupikajej. - Driver 3 - poradnik do gry
Jupikajej.

Informacje o Driver 3 - poradnik do gry

Autor : Krzysztof Gonciarz

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 39, ilustracje: 161 .

Popularne strony w Driver 3 - poradnik do gry

Driver 3 - screen - 2005-01-27 - 41037Driver 3 - screen - 2005-01-27 - 41036Driver 3 - screen - 2005-01-27 - 41035Driver 3 - screen - 2005-01-27 - 41034Driver 3 - screen - 2005-01-27 - 41033Driver 3 - screen - 2004-05-27 - 26835Driver 3 - screen - 2004-05-27 - 26834Driver 3 - screen - 2004-05-27 - 26833Driver 3 - screen - 2004-05-27 - 26832

Komentarze Czytelników (61)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
10.02.2007 21:34
odpowiedz
zanonimizowany434288
1
Junior

mam grę, zainstalowałem ale nie chodzi. nie wykrywa divix a przecież tez zainstalowałem. Może mi ktoś pomoże nr gg 4630290

10.02.2007 21:45
Patison47
odpowiedz
Patison47
61
ginekolog - hobbysta

mielfik111--->
1. Nie zaczya się zdania od "ej".
2. Google nie gryzie.
lukasz12345--->
Spróbuj reinstalować. Jeśli dalej nie będzie działać, poszukaj innego kodeka, który obsługuje DiviX-a.

02.09.2007 15:09
odpowiedz
zanonimizowany488888
1
Junior

A GDZIE Są oznaczone łodzie na mapie i jak odblokować kody z menu gry????????????????/

02.09.2007 15:16
😒
odpowiedz
zanonimizowany488888
1
Junior

Wszystko zrobiłem co wiedziałem w tej grze ale przeglądając folder DRIV3R to odnalazłem filmiki łodzi, samochodów policyjnych i UNDERCOVER czyli wygląd menu kodów a tez opis jakie sie kryją kody w tym menu moja wersja gry to PC czy naprawde nikt tego nie widział

30.11.2007 14:28
odpowiedz
zanonimizowany468726
11
Chorąży

siemka jak strzelac z pojazdu

20.12.2007 14:12
odpowiedz
zanonimizowany517207
2
Junior

gdy przeszłem tę grę to mi nie odblokowało kodów

04.04.2008 16:43
odpowiedz
zanonimizowany545246
1
Junior

witam mam pytanie pszeszedłem 3 misje. jestem na czwartej. czo trzeba zrobić na misji czwartej?

04.04.2008 16:44
odpowiedz
zanonimizowany545246
1
Junior

mam jeszce jedno pytanie z jakiej strony pobrać za darmo poradnik i grę driv3r?

05.04.2008 17:53
odpowiedz
zanonimizowany545246
1
Junior

dzięki vidos a konkretnie z jakiej strony

05.04.2008 17:54
odpowiedz
zanonimizowany545246
1
Junior

dzięki vidos a konkretnie z jakiej strony?

05.04.2008 17:57
😊
odpowiedz
zanonimizowany545246
1
Junior

a konkretnie z jakiej

06.04.2008 18:27
odpowiedz
zanonimizowany545246
1
Junior

dzięki a jak odblokować trzecie miasto

08.08.2008 11:18
😒
odpowiedz
grzesiek94
1
Junior

jak ktos moze mi pomoc to niech pisze na gg 13214099 potrzebna pomoc z timmy w instambule i trzecim autem w nicea

24.08.2008 14:27
😒
odpowiedz
zanonimizowany574643
1
Junior

PomoCy !~jak mam zabic tego tico zawsze mi ucieka moje gg 5780110 prosze o pomoc

09.09.2008 18:48
odpowiedz
zanonimizowany577581
1
Junior

Gdzie jest ta bryczka co jest w Miami numer 2 jak ktos wie to prosze aby podal

15.09.2008 15:30
odpowiedz
zanonimizowany578757
1
Junior

Jak dojechać do 2 samochodu w miami <??>

29.09.2008 22:28
ps100
odpowiedz
ps100
24
Centurion

Ja zabiłem Tico za chyba pierwszym razem

27.01.2009 11:19
odpowiedz
zanonimizowany614524
1
Junior

ej mam problem nie moge znalezc timmiego w istambule ten na samym dole po lewej poradnik wskazuje ze jest w mojim budynku mieszkalnym ale go nie ma tam pomocyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22.03.2009 17:37
👍
odpowiedz
Maniek II
1
Junior

kto potrzebuje pomocy pisac 13666952 napewno odpowiem na gg

spoiler start

06.06.2009 21:12
odpowiedz
zanonimizowany644390
1
Junior

pomocy tu demek jak mam odblokowac 3 miasto prosze piszcie na numer 13073491 na gg plis plis
xD

29.06.2009 11:25
odpowiedz
zanonimizowany649299
1
Junior

bardzo prosze was piszcie na gg mój
nr:3702742 JAK ZABIC TICO??!!!!!!!!!!!!

21.11.2009 19:17
odpowiedz
migas18
1
Junior

gdzie jest w istambul auto (punkt 2) prosze o pomoc!!!

16.12.2009 18:16
odpowiedz
patison max
1
Junior

pomocy potrzebuje porady jestem w misji nicea misja 9- Hunted płyne łódka do jakiegos portu i potem włącza sie filmik a po nim nie wiem co mam zrobic nie mam broni jest tylko jakis dziwny pojazd.co mam zrobic

10.04.2010 16:51
😊
odpowiedz
Bedin
1
Junior

Mam pytanie odnosnie jednej misji gdzie wlasnie jest podnosnik i wiem ze trzeba podniesc skrzynie zeby pozniej przeskoczyc ale w ustawieniach nie wiem pod czym jest to zapisane czekam na odp

05.05.2010 15:39
👍
odpowiedz
kokuś18 dla
1
Junior

znam wszystkie odpowiedzi mnie się pytajcie.
przeszłem całom gre

05.05.2010 15:44
odpowiedz
kokuś18 dla
1
Junior

zarąbista giera mam do niej kody i zabiłem tego najgorszego gostka w istanbule wierzcie mi znam tą gre jak swoją własną kieszeń przeszłem wszystkie misie.

08.05.2010 18:21
odpowiedz
heń
1
Junior
Image

ej wiecie jak przejść dodge istland jak coś to pisać mail [email protected]

05.07.2010 09:41
odpowiedz
buła23
1
Junior

jak dojechać do pierwszego samochodu

16.03.2011 19:44
odpowiedz
einsti
1
Junior

Powiedcie mi,gdzie jest net gokard bo on podobno stoi przy tym pit stopie,ale u mnie niestoi,gdzie on jest>?