Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kryjówka markiza | Markiz Montalban | Sid Meier's Pirates! poradnik Sid Meier's Pirates! (2004)

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Kryjówka markiza

Uzyskawszy mapę, możemy przystąpić do próby odnalezienia kryjówki markiza Montalbana. Zwykle - choć nie jest to regułą - jest ona zlokalizowana na terenie dzisiejszego Meksyku, na północ od Vera Cruz. Poszukiwania przypominają tradycyjne łowy po skarby słynnych piratów. Rozpoczynamy od znalezienia punktu charakterystycznego (w powyższym przykładzie Governor Shallow) i schodzimy na ląd.

Wreszcie dotarliśmy do celu - Kryjówka markiza | Markiz Montalban | Sid Meiers Pirates! - Sid Meiers Pirates! (2004) - poradnik do gry

Wreszcie dotarliśmy do celu. Kryjówka Montalbana w pełnej okazałości.

Po raz kolejny zmienia nam się obiekt poszukiwań. Nie jest to ani stos czaszek, ani samotna chatka, ale fort z najprawdziwszego zdarzenia (taki jak na zdjęciu u góry). Po dotarciu do niego automatycznie uruchamia się bitwa lądowa, w której staniemy naprzeciwko plemieniu Indian. Tubylcy nie są specjalnie groźni, ale lepiej dla Ciebie, żeby w Twoich szeregach znalazło się co najmniej 250 marynarzy. Podczas zmagań rządzą wszystkie reguły tradycyjnej potyczki - więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w rozdziale "Bitwa lądowa", nie będę więc ich w tym miejscu powtarzał. Z punktu widzenia tej konkretnej batalii ważne jest to, że Indianie nie tracą punktu ruchu przechodząc przez las - pamiętaj o tym i nie wystawiaj swoich wojsk na zbędne niebezpieczeństwo.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie