Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozpoczęcie zadania | Markiz Montalban | Sid Meier's Pirates! poradnik Sid Meier's Pirates! (2004)

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

W poprzednim rozdziale omówiłem temat poszukiwania bliskich, którzy zostali niegdyś porwani i uwięzieni. Teraz skupimy się na drugiej części zadania, polegającej na schwytaniu markiza Montalbana. Ów jegomość to sprawca wszystkich krzywd, jakie wyrządzono głównemu bohaterowi, a o których mowa w introdukcji. Jak na finałowe zadanie przystało, jest ono stosunkowo trudne, ale za to obfite w liczne nagrody.

Rozpoczęcie zadania

Aby w ogóle myśleć o wykonaniu tego zadania, trzeba wpierw uzyskać informację na temat aktualnego miejsca pobytu markiza Montalbana. Możemy ją wyciągnąć od dwóch osób:

  • Oswobodzony krewny, który w ramach wdzięczności, udzieli Ci niezbędnych wskazówek. Ten wątek związany jest z baronem Raymondo - szeroko omówiłem go w poprzednim rozdziale.
  • Piękna (Beautiful) córka gubernatora. W tym wypadku zdobycie informacji uzależnione jest od tego, czy perfekcyjnie wykonaliśmy wyznaczone przez nią zadanie (np. taniec). Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w dziale "Uroda".