Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ustawienie | Szermierka w Sid Meier's Pirates! poradnik Sid Meier's Pirates! (2004)

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Ustawienie

Zanim przejdziemy do szczegółowego omówienia walki szermierczej, należy zapoznać się z jej podstawowymi pojęciami. Przede wszystkim należy wyobrazić sobie budowę areny, która bez względu na tło, zawsze składa się z długiego i prostego pasa, po którym poruszasz się Ty i Twój przeciwnik. Na początku rozgrywki znajdujecie się w jego połowie. Aby wygrać pojedynek, należy zepchnąć przeciwnika na jeden z końców wspomnianego pasa. Jeśli oponent zdoła zrobić to samo z nami, potyczka jest przegrana.

Każda arena jest w rzeczywistości prostym pasem, po którym poruszają się rywale - Ustawienie | Szermierka w Sid Meiers Pirates! - Sid Meiers Pirates! (2004) - poradnik do gry

Każda arena jest w rzeczywistości prostym pasem, po którym poruszają się rywale. Jeśli któremuś z nich uda się zepchnąć przeciwnika na jego koniec, walka dobiega końca.

W początkowym ustawieniu pomagają nam pistolety (One-Shot Pistol i Brace of Pistols), które można kupić u tajemniczych podróżników (Mysterious Traveller), rezydujących w portowych tawernach. Jeśli w naszym posiadaniu znajduje się pierwszy przedmiot, nasz bohater przed walką odda strzał, który zepchnie przeciwnika o jedno pole. Jeśli udało nam się zdobyć lub kupić drugi pistolet, przewaga przed pojedynkiem wzrośnie o dwa pola.

Biorąc pod uwagę fakty, że na wyższych poziomach trudności walki szermiercze są szalenie kłopotliwe, i że wraz z upływającym czasem, nasz bohater staje się wolniejszy, posiadanie pistoletów okazuje się absolutnie niezbędne. Warto zapłacić za nie każdą, nawet największą cenę.