Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Instruktor | Szermierka w Sid Meier's Pirates! poradnik Sid Meier's Pirates! (2004)

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Instruktor

Na poziomie trudności Apprentice można skorzystać z usług Instruktora, którego zadaniem jest udzielenie Twojemu bohaterowi kilku lekcji na temat walki szermierczej. Propozycję walki z mistrzem szpady zaproponuje gubernator sprzyjającego Ci państwa, ale tylko wtedy, gdy wskutek nieudolności przegrasz już jedną z potyczek. Na ofertę możnowładcy można przystać lub nie. W tym pierwszym przypadku zostaniesz automatycznie przeniesiony do ogrodu, gdzie odbędzie się krótki pojedynek; w drugim nie dzieje się nic.

Niewielu graczy w ogóle zdaje sobie sprawę z istnienia instruktora - Instruktor | Szermierka w Sid Meiers Pirates! - Sid Meiers Pirates! (2004) - poradnik do gry

Niewielu graczy w ogóle zdaje sobie sprawę z istnienia instruktora.

Walka z instruktorem niczym nie różni się od innych potyczek tego typu. W rzeczywistości mistrz szpady nie udziela Ci żadnych lekcji - wnioski z pojedynku musisz więc wyciągnąć sam. Instruktor jest wymagającym przeciwnikiem, kłopotliwym do pokonania jak na ten poziom trudności (a już na pewno dla niedoświadczonych graczy). Przede wszystkim stosuje on dużo uników i atakuje z kontry.

Wbrew pozorom, walka z miejscowym czempionem może Ci wyraźnie pomóc. Nieustanne uniki wymuszą na Tobie oczekiwanie na dogodny moment ataku i zadawanie precyzyjnych uderzeń, co zaowocuje podczas pojedynków o większą stawkę.