Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Sid Meier's Pirates! (2004) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sszermierka poradnik Sid Meier's Pirates! (2004)

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Sszermierka

Walka szermiercza to najczęściej rozgrywana mini-gra w Sid Meier's Pirates! Do pojedynku na broń białą dochodzi niemal we wszystkich ważniejszych zadaniach, a także w trakcie standardowych działań podejmowanych przez naszego bohatera (np. bitwie morskiej). Poniżej znajdziecie spis wszystkich lokacji, w jakich może toczyć się walka szermiercza, wraz z okolicznościami, które ją wywołują.

  • Statek - walka na pokładzie statku, wywoływana podczas bitwy morskiej, w sytuacji gdy gracz lub jego przeciwnik zdecyduje się na abordaż wrogiego okrętu. Bez dwóch zdań najpopularniejsza potyczka, która przesądzi o losach niejednej batalii z udziałem żaglowców. Również na pokładzie statku zmierzymy się ze słynnymi piratami i głównymi bohaterami niezależnymi: pułkownikiem Mendozą, baronem Raymondo i markizem Montalbanem.
  • Ogród - unikatowa lokacja, w której zmierzysz się z instruktorem walk, podsuniętym Ci po pierwszej porażce przez gubernatora sprzyjającego państwa. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w dziale "Instruktor".
  • Fort - walka w budynku fortu z kapitanem miejscowego garnizonu. Dochodzi do niej w momencie, gdy decydujemy się na zaatakowanie miasta posiadającego mniej niż stu żołnierzy. Fort jest również areną finałowego pojedynku z markizem Montalbanem, po dotarciu do jego kryjówki.
Potyczka w forcie z kapitanem wrogiego garnizonu - Sszermierka - Sid Meiers Pirates! (2004) - poradnik do gry

Potyczka w forcie z kapitanem wrogiego garnizonu.

  1. Tawerna - walka w budynku tawerny. Dochodzi do niej w trzech przypadkach. Pierwszym z nich jest poskromienie irytującego kapitana, który nachalnie adoruje miejscową barmankę (więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w rozdziale "Rozmaitości"). Również tawerna jest miejscem spotkania z poszukiwanym kryminalistą, który ukrywa się we wskazanym przez córkę gubernatora porcie. Tawerna posłuży także jako arena potyczki z pułkownikiem Mendozą, baronem Raymondo i markizem Montalbanem, jeśli uda się ich dopaść podczas pobytu w mieście.
  2. Fontanna - jedyne miejsce, w którym można spotkać się z zazdrosnym rywalem, chcącym zaskarbić sobie serce córki gubernatora. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz w dziale "Romanse".