Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

WŁÓCZNIE | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Włócznia +3, Kąsacz - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia +3, Kąsacz

Ta obłożona klątwą włócznia przy pobieżnym zbadaniu będzie się jawiła jako zwykła broń magiczna. Jednak w czasie walki po każdym udanym ataku na wroga, włócznia zaatakuje również tego, kto nią włada. Jest to potężna broń, należy jednak należy się poważnie zastanowić zanim się zacznie jej używać. Jedynym sposobem uwolnienia się od tej włóczni jest poddanie się działaniu czaru Zdjęcie klątwy.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniu

Opóźnienie: 6

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Podmrok

Włócznia z Kuldahar +3 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia z Kuldahar +3

Tę włócznię stworzyli druidzi mieszkający w pobliżu wielkiego drzewa Kuldahar. Miała znaleźć się w posiadaniu wojownika wyznaczonego na obrońcę Kuldahar.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: +8 do maksymalnej liczby PŻ

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Włócznia +3 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia +3

Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. Ta włócznia drży od potężnej magii wykorzystanej do jej stworzenia.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Dzielnica świątyń

Włócznia jednorożca +2 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia jednorożca +2

Ta zgrabna włócznia kształtem przypomina róg jednorożca. Władający ta bronią jest niewrażliwy na czary Unieruchomienie i Zauroczenie, tak samo jak jednorożec. Nie wiadomo czy ten róg jest prawdziwym rogiem jednorożca.

Obrażenia: 1K6 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: kłute

Specjalne:

Odporność na Unieruchomienie i Zauroczenie

+3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci

Opóźnienie: 4

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Włócznia +3, Przebijacz - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia +3, Przebijacz

Przebijacz posiada namacalną aurę magiczną wskazującą na złośliwą naturę tej broni i dlatego była ona w przeszłości ulubioną bronią wielu potężnych wodzów orków. Trafiona ofiara zostaje, jak można się domyślać, prawie przebita, gdy magiczna zdolność broni dokonuje dzieła zniszczenia.

Obrażenia: 1K6 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: kłute

Specjalne: +10 dodatkowych obrażeń kłutych

Opóźnienie: 3

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Podwodne miasto

Włócznia zimorodka +1 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia zimorodka +1

Pokryte elektrum drzewce tej broni szumi magiczna energią. Czasem niebieskie pioruny energii przebiegają po włóczni, ładując ją. Gdy podczas walki trafi przeciwnika powoduje dodatkowe obrażenia od elektryczności.

Obrażenia: 1K6 +1, +1 pkt. obrażeń od elektryczności

TraK0: +1

Typ obrażeń: kłute

Opóźnienie: 5

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Włócznia uwiądu +4 - WŁÓCZNIE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Włócznia uwiądu +4

Ta wyciosana z serca zmurszałego Treanta włócznia pachnie śmiercią. Kiedy chwytasz ją w swoje dłonie, wydaje jęk, jak gdyby niechętnie pozwalała dotknąć się żywej istocie. W czasie walki, przy każdym udanym trafieniu, Włócznia uwiądu wstrzykuje w ofiarę śmiercionośną truciznę.

Obrażenia: 1K6 +4, +4 dodatkowe pkt. obrażeń od trucizny

TraK0: +4

Opóźnienie: 6

Rodzaj biegłości: włócznia

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 5

Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha