Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

KATANY | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Zerthowe ostrze Dakkona +2 - KATANY | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Zerthowe ostrze Dak'kona +2

Ten miecz służył jako oręż słynnemu githzerai Dak'konowi. Dak'kon zginął w walce z potężnym bytem, kiedy służył istocie znanej jako 'Bezimienny'.

Obrażenia: 1K10 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

+1 do Klasy Pancerza

Pozwala zapamiętać 1 dodatkowy czar maga z każdego z poziomów 1-4.

Opóźnienie: 2

Rodzaj biegłości: katana

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 6

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Lokalizacja: Promenada Waukeen (bonus CD)

Katana +2: Malakar - KATANY | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Katana +2: Malakar

Ta elegancka katana emanuje magiczną energią, gdy bierze się ją do ręki. Malakar, czyli 'Stal Pojedynkowa' była używana przez niehonorowych samurajów podczas pojedynków z innymi samurajami. Jakby z własnej woli potrafi opaść i odbić ataki innych broni. Jest idealna dla wojownika, który zważa zarówno na obronę, jak i na atak.

Obrażenia: 1K10 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: sieczne

Opóźnienie: 2

Rodzaj biegłości: katana

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 6

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Lokalizacja: Czarowięzy

Katana +3: Furia Niebios - KATANY | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Katana +3: Furia Niebios

Umagicznienie katany nie jest prostą sprawą. W przeciwieństwie do konwencjonalnych broni, katana jest już z założenia niemal doskonałym mieczem do walki. Trzeba ogromnych poświęceń, aby jeszcze ją ulepszyć, np. umierający samuraj może ubłagać Wu Jena aby jego waleczny duch został przelany na katanę. Osoba władająca zaczarowaną kataną, taką jak ta, musi szanować obyczaje Kara-Tur oraz samuraja, który niegdyś dzierżył to ostrze w boju. Nieprzestrzeganie tego nakazu może spowodować gwałtowną odmianę losu na gorsze.

Obrażenia: 1K10 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

Raz dziennie pozwala rzucić Błyskawicę

Raz dziennie pozwala rzucić Ociemniałość

Przy każdym trafieniu ofiara musi wykonać rzut obronny na magię albo zostanie ogłuszona

5% szansa na dodatkowe 20 pkt. obrażeń od elektryczności

Opóźnienie: 1

Rodzaj biegłości: Katana

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 6

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag

Lokalizacja: Dzielnica Świątyń