Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MIECZE OBURĘCZNE | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Przeklęty Grabieżca - MIECZE OBURĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Przeklęty Grabieżca

Ten mroczny miecz oburęczny promieniuje złem na odległość. Mogą go używać tylko antypaladyni.

Obrażenia: 1K10 +5

TraK0: +5

Typ obrażeń: sieczne

Opóźnienie: 5

Rodzaj biegłości: miecz oburęczny

Typ broni: 2-ręczna

Może używać: Antypaladyn

Miecz oburęczny +3, Berserker - MIECZE OBURĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Miecz oburęczny +3, Berserker

Jest to przeklęty miecz, który sprawuje się doskonale we wszystkich testach, poza ogniem bitwy. Postać, która wejdzie do walki, automatycznie wpada w berserk i zaczyna zabijać wszystkich w pobliżu do czasu, gdy walka się nie skończy lub gdy ona sama nie straci przytomności. Broń ta jest zaiste bardzo potężna, ale jej właściciel musi podjąć decyzję czy warto ryzykować czy też nie. Można się jej pozbyć tylko dzięki egzorcyzmom za pośrednictwem czaru Zdjęcie klątwy.

Obrażenia: 1K10 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

Sprawia, że dzierżąca go osoba wpada w szał berserkera

Można się go pozbyć dopiero po rzuceniu czaru Zdjęcie Klątwy

Opóźnienie: 7

Rodzaj biegłości: wielkie miecze

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 14

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Promenada Waukeen

1 - MIECZE OBURĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry
Zguba pająka - MIECZE OBURĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Zguba pająka

Miecz Zguba pająka został stworzony przez krasnoludy z plemienia Orothiara w Kniei Otulisko. Stworzenie go miało potwierdzić dobrą wolę w stosunkach pomiędzy nimi, a Wielkimi Książętami z Wrót Baldura. Miecz był własnością książąt niemal przez wiek, aż w końcu zaginął, o ironio, w czasie walki z pająkami i ettercapami. Nie wiadomo, kto obecnie jest w posiadaniu miecza, ale jego znalezienie bardzo pomogłoby w zwalczeniu plagi pająków, która nawiedziła Knieję.

Obrażenia: 1K10 +2

TraK0: +2

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne: Swoboda działania (jeśli używany) - chroni walczącą osobę przed wszelkimi magicznymi ograniczeniami ruchu, takimi jak Unieruchomienie czy Pajęczyna.

Opóźnienie: 8

Rodzaj biegłości: miecz oburęczny

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 14

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej

Miecz oburęczny +3: Zwiastun - MIECZE OBURĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Miecz oburęczny +3: Zwiastun

Gdy bohater Prawdziwa Krew zniszczył Zwiastuna, demona żywiącego się krwią chłopów w pobliżu Luskanu, uwięził jego esencję w jedynym przedmiocie, który mógł ją pomieścić, w swoim mieczu zwanym Wyzwolenie. Mimo iż zło zostało zdominowane przez na wpół inteligentne ostrze, to nie zostało do końca pokonane i przemieniło broń od środka. Teraz działa podobnie do innych zaklętych broni, ale gdy uderza istnieje mała szansa na wyzwolenie kuli ognia, znaku, że zamknięty demon nadal szaleje w swoim więzieniu. Jest także szansa, że każdy trafiony ogr przemieni się w kamień. Niewiadomo czy to skutek działań demona czy też właściwość samego ostrza.

Obrażenia: 1K10 +3

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

5% szansa przy każdym trafieniu na wyzwolenie Ognistej kuli zadającej 10K6 obrażeń

Wszystkie trafione ogry muszą wykonać rzut obronny przeciw magii albo zostaną zamienione w kamień

Opóźnienie: 7

Rodzaj biegłości: miecz oburęczny

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 14

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Podmrok - Ust Natha

Sztylet Jorila (Miecz oburęczny +3) - MIECZE OBURĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Sztylet Jorila (Miecz oburęczny +3)

Joril był potężnym lodowym olbrzymem żyjącym w Grzbiecie Świata. Jego magiczny sztylet zaginął gdy Joril został zabity przez grupkę poszukiwaczy przygód. W końcu sztylet pojawił się w mieście Kuldahar gdzie przerobiono go na miecz oburęczny.

Obrażenia: 1K10 +3, +1 pkt. obrażeń od zimna

TraK0: +3

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne: 25% szansa na rzucenie czaru Zamęt na przeciwnika na trzy rundy (rzut obronny przeciwko czarom by uniknąć efektu)

Opóźnienie: 7

Rodzaj biegłości: miecz oburęczny

Typ broni: 2-ręczna

Wymagana siła: 13

Nie mogą używać; Druid, Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Slumsy (bonus CD)

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie