Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MIECZE PÓŁTORARĘCZNE | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciw zmiennokształtnym: Kondar - MIECZE PÓŁTORARĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciw zmiennokształtnym: 'Kondar'

Na pierwszy rzut oka ten miecz niczym nie różni się od innych. Jednak jeśli znajdzie się on w pobliżu jakiejś istoty zmiennokształtnej, jego ostrze rozgrzewa się od budzącej się mocy. Nazwa tej broni wywodzi się od pierwszego właściciela, a jej historia, choć w większości dawno temu zapomniana, jest związana z fałszem i zdradą. Plotka głosi, że Kondar zapłacił za ten miecz wielką sumę złota, ale dzięki niemu udało mu się potem ujawnić prawdziwe oblicza tych, którzy chcieli go zdradzić.

Obrażenia: 2K4 +1, +3 przeciw zmiennokształtnym

TraK0: +1

Typ obrażeń: sieczne

Opóźnienie: 7

Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 11

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej

Lokalizacja: Warownia d'Arnise

Miecz półtoraręczny +1: Albruin - MIECZE PÓŁTORARĘCZNE | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Miecz półtoraręczny +1: Albruin

Basalin był potężnym mężczyzną, a za jego plecami mówiono, że był niedźwiedziołakiem. Długo dzierżył miecz Albruin w obronie swojej wioski, zabijając olbrzymie pająki nękające okolicę. Miecz chronił go przed ich trucizną oraz pozwalał mu widzieć niewidzialnych Czerwonych Magów, którzy kontrolowali co dziwniejsze odmiany pająków. Nieznane są powody ich wrogości.

Obrażenia: 2K4 +3

TraK0: +1

Typ obrażeń: sieczne

Specjalne:

Raz dziennie wykrywa niewidzialnych.

Odporność na truciznę, gdy jest używany.

Opóźnienie: 7

Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny

Typ broni: 1-ręczna

Wymagana siła: 11

Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie