Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

0406 - Zajazd Miedziany Diadem | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Tu znajdziemy większość postaci które przyłączamy w trakcie gry do naszej drużyny i odłączamy aby zmienić jej skład - 0406 - Zajazd Miedziany Diadem | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Tu znajdziemy większość postaci które przyłączamy w trakcie gry do naszej drużyny i odłączamy aby zmienić jej skład.

01 - Wyjście do 0400 - Slumsy

02 - NPC: NALIA (Mag/Złodziej, Chaotyczny Dobry, Człowiek, Kobieta) - możemy ją przyłączyć do drużyny

ZADANIE: Pomóc w obronie rodzinnej twierdzy Nalii

ROZWIĄZANIE: Nalia kieruje nas do Twierdzy de'Arnise, musimy się tam udać i rozwiązać zaistniały problem. Lokacja ta znajduje się poza miastem i po rozmowie z Nalią pojawia się na naszej mapie. Sugerowanym rozwiązaniem jest udanie się tam w późniejszym czasie po wykonaniu większej ilości zadań w mieście. Możemy przyłączyć Nalie do naszej drużyny lub odesłać ją do Twierdzy d'Arnise i spotkać się z nią na miejscu.

Po wykonaniu zadania oczyszczenia Twierdzy De'Arnise i odłączeniu Nalii od drużyny znajdziemy ją właśnie tu w Zajeździe Miedziany Diadem

03 - Amalas - możemy się z nim pojedynkować, strasznie się naprasza aby mu utrzeć nosa. Walka odbywa się jeden na jednego na małej arenie w zajeździe.

04 - Gbur - można u niego zagrać stawiając na swojego psa

05 - Joluv - (postać pojawia się po zainstalowaniu dodatkowego CD z edycji kolekcjonerskiej) - sprzedaje wspaniałe choć nietanie magiczne przedmioty.

06 - NPC: ANOMEN - (Wojownik / Kapłan, człowiek, praworządny, mężczyzna) - można go przyłączyć do drużyny

07 - Tiana - szuka męża, jej mąż to Rumar (14)

08 - Garoll - wspomina o ciemnych sprawkach Lehtinana

09 - Lord Jierdan

ZADANIE: Oczyścić Wzgórza Wichrowych Włóczni z potworów

ROZWIĄZANIE: Musimy się udać na Wzgórza Wichrowych Włóczni i porozmawiać z Garrenem Wichrowa Włócznia.

Nie możemy dostać się na zaplecze Miedzianego Diademu zanim nie dogadamy się z Lehtinanem, za jego zezwoleniem strażnicy wpuszczą nas na zaplecze.

10 - Lehtinan - jeżeli chwile z nim porozmawiamy to zezwoli nam na wejście na zaplecze baru

ZADANIE: Zbadać nielegalną działalność w Miedzianym Diademie

ROZWIĄZANIE: Okazuje się iż Lehtinan prowadzi bardzo niemiłą i nielegalną działalność, organizując walki niewolników. Trzeba znaleźć Hendaka (12) i uwolnić go.

11 - Strażnicy Niewolników - trzeba ich pokonać

12 - Hendak - przywódca uwięzionych niewolników

ZADANIE: Uwolnić niewolników.

ROZWIĄZANIE: Musimy w pierwszej kolejności uwolnić Hendaka. Klucz do jego celi ma Władca Zwierząt

13 - Władca Zwierząt - musimy go pokonać aby pozyskać klucz do celi Hendaka, przywołuje zwierzęta aby go broniły

Przedmioty: Klucz Władcy Zwierząt, Tuigański Łuk +1, Zbroja Płytowa

Jeżeli uwolnimy niewolników Hendak zabija Lehtinana i obejmuje we władanie Miedziany Diadem

ZADANIE: Zniszczyć raz na zawsze niewolnictwo w Slumsach

ROZWIĄZANIE: Musimy się udać do 0404 podziemia, wejściem (16), które zaprowadzą nas od 0405 - Siedziby Łowców Niewolników. Tam musimy pokonać wszystkich niemiłych gości i wrócić do Hendaka po nagrodę. Jako dowód przynosimy klucz kapitana łowców niewolników, w nagrodę dostajemy miecz i Reputację +1.

14 - Rumar - szuka go jego rozwścieczona żona Tiana

15 - NPC: KORGAN (Berserker, Chaotyczny zły, krasnolud, mężczyzna) - można go przyłączyć do drużyny

ZADANIE: Pomóc Korganowi odzyskać Księgę Kazy.

ROZWIĄZANIE: musimy iść do Połódniowego Grobu w Dzielnicy Cmentarnej i znaleźć Grobowiec, tam okazuje się iż kompani Korgana już złupili grobowiec i kolejnym etapem jest odszukanie ich w domu Pimlico w Dzielnicy Świątyń (05), tam okazuje się iż kompani Korgana są w Slums (06), po walce z nimi odzyskujemy Księgę Kazy i możemy zakończyć zadanie dla Kirgana.

16 - Wejście do 0404 - Podziemia (prowadzą do siedziby łowców niewolników) - tu musimy się udać aby wypełnić zadanie dla Hendaka

17 - Rękawice Złodziejstwa

18 - Llynis - ma misia którego chce duch dziecka z Dzielnicy Cmentarnej

19 - Edwin - tu znajdziemy Maga Edwina gdy wykonamy dla niego wszystkie zadania i odłączymy go w trakcie gry z naszej drużyny.

20 - Unger Ciemne Wzgórze (potrzebny do zadania zdobycia Ilitu dla Sir Sarlesa z Dzielnicy Rządowej) - przysyła nas do niego Jerlia z Promenady Waukeen, twierdzi że nie ma Ilitu i wskazuje Neba z Dzielnicy Mostów (20) jako tego który ukradł mu transport Ilitu.

21 - Yoshimo - tu go znajdziemy go gdy po wcześniejszym przyłączeniu do drużyny, odłączymy.