Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2100 - Podmrok | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Do Podmroku trafiamy w naszej drodze z Przytułku Czarowięzy na stały ląd - 2100 - Podmrok | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Do Podmroku trafiamy w naszej drodze z Przytułku Czarowięzy na stały ląd. Ta lokacja to przedsionek miasta Drowów Ust Natha. Naszym podstawowym zadaniem jest spotkać się ze smoczycą Adalon i otrzymać od niej zadanie odzyskania jaj. Oddanie jaj Adalon zostawiamy sobie na sam koniec wtedy gdy zwiedzimy wszystkie przylegające do Podmroku lokacje.

01 - Tu trafiamy gdy przybywamy z Podwodnego Miasta

Zabijamy Elementale pojawiające się przy portalach (X). Przy każdym pojawi się po kilka elementali.

02 - Handlarze Duergarowie

Carlig - Sklepikarz - powinniśmy od niego kupić zwój z czarem Uwolnienie

Uder Mordin

ZADANIE: Uwolnić uwięzionego Maga

ROZWIAZNIE: Musimy kupić Czar Uwolnienie i rzucić go ze zwoju, pojawi się wtedy mag w (03)

03 - Vithal - Mag uwolniony z kamienia

ZADANIE: Odzyskać Księgę Rytuałów dla Vithala

ROZWIĄZANIE: Księgę możemy kupić od Oberżysty (10)

04 - Drużyna Drowów

Musimy ich zabić i możemy znaleźć przy nich ciekawe części uzbrojenia lub broni, należy jednak pamiętać iż przedmioty te znikają wystawione na światło słoneczne.

05 - Pułapka na dusze

Klikając po kolei na ścianki możemy uwalniać zamknięte w pułapce dusze. Część z nich jest agresywna i trzeba będzie je zabić lecz jedna z nich to Badlen Daglefodd i on jest miły. Trzeba go uwolnić i puścić wolno. Nagrodę da za to jego ojciec w (09)

(podczas walki z Raevilin przy pewnej kombinacji czarów obronnych i przedmiotów u naszej głównej postaci gra może się zawiesić)

Przedmioty: Miecz Jhor Krwawiący +2, Włócznia +3 Kąsacz (przeklęta)

06 - Strażnicy wioski Svirfnebli - kierują nas do szefa wioski

07 - Przywódca Svirfnebli

ZADANIE: Zabić potwora wykopanego przez Svifnebli

ROZWIĄZANIE: Potwór ukrywa się w jaskini (08), po zabiciu potwora trzeba zawalić tunel.

Przedmioty: Klejnot Światłą, Wiekiera +3 Rozłupywacz Czaszek

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie