Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1302 - Twierdza de'Arnise: Poziom 1 | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Trolle znajdujące się w podziemiach umrą gdy po zadaniu normalnych obrażeń dobijemy je za pomocą ognia lub kwasu czyli miecza +1 obrażeń od ognia, ognistych lub kwasowych czarów, magicznych ogniowych strzał - 1302 - Twierdza deArnise: Poziom 1 | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Trolle znajdujące się w podziemiach umrą gdy po zadaniu normalnych obrażeń dobijemy je za pomocą ognia lub kwasu czyli miecza +1 obrażeń od ognia, ognistych lub kwasowych czarów, magicznych ogniowych strzał.

Musimy znaleźć służącego Dalesona który wprowadzi nas w zaistniałą sytuacje. Do twierdzy dostaniemy się tajnym przejściem (02) które prowadzi do podziemi pod twierdzą.

01 - Droga na Powierzchnie

02 - Daleson - Informuje nas o sytuacji w twierdzy.

03 - Przedmioty: Głownia Cepa Bojowego (Chłód), Pierścień Kontroli nad Ziemią

04 - Palenisko - (kuźnia) - tu możemy poskładać Cep Bojowy Wieków

05 - Kuchnia - tu możemy ugotować Psi Gulasz

06 - Droga do Twierdzy de'Arnise Poziom II (1303)

07 - Wyjście na dziedziniec zamku

Z części (trzy części) znalezionych w Twierdzy możemy złożyć broń Cep Bojowy Wieków, pierwsza część to Głownia Cepa Bojowego (Chłód), musimy użyć jej na palenisku (04)

Po zwiedzeniu poziomu kierujemy się na dziedziniec twierdzy (07) czyli wracamy na mapę 1300

Po powrocie z dziedzińca i ugotowaniu Psiego Gulaszu kierujemy się do Twierdzy de'Arnise Poziom II (1303)