Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Iniemamocni - poradnik do gry

Iniemamocni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 12] Finding Mr. Incredible cz.2 | Iniemamocni poradnik Iniemamocni

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

[rys - [Misja 12] Finding Mr. Incredible cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.137]

[rys - [Misja 12] Finding Mr. Incredible cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.138]

Wciśnij go, a otworzysz sobie dostęp do wystającej anteny. Wyskocz i klawiszem C zaczep się o nią [rys.137]. Zeskocz na następną. Tu zrób to samo, co poprzednio. Użyj dwóch konsol [rys.138], następnie panelu i dzięki antenie przedostań się dalej. Tu pokonaj wrogów i powtórz, co poprzednio. Dalej znowu czeka cię walka. Gdy oczyścisz teren użyj panelu. Zdejmiesz całe pole z konstrukcji. Wyskocz na środek i wciskając konsolę dostań się na górę. Przeskocz na kładkę i użyj obu konsol.

[rys - [Misja 12] Finding Mr. Incredible cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.139]

[rys - [Misja 12] Finding Mr. Incredible cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.140]

Następnie zaczep się haku, gdy kładka przywędruje nad ciebie [rys.139] i zeskocz na platformę poniżej. Tu znów użyj konsol i znowu zaczep się na haku. Dalej podobnie, zeskocz, użyj paneli, zaczep się na haku i zeskocz na ostatnią platformę. Znowu użyj dwóch konsol. Teraz wyskocz na środek i wciskając konsolę, tym razem pojedziesz na górę. Zaczep się o monitor [rys.140] i zeskocz na taśmę. Idź korytarzem, aż dojdziesz do pomieszczenia w kształcie litery U. Najpierw idź do pierwszego "ramiona". Wejdź tam do pomieszczenia i użyj konsoli.

[rys - [Misja 12] Finding Mr. Incredible cz.2 | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.141]

Wracając rozpraw się z wrogami. Idź w stronę drugiego "ramienia". Tu też użyj konsoli, aby otworzyć drzwi na środku. Wracając wymijaj oponentów i wejdź do drzwi na środku pomieszczenia by zakończyć misję [rys.141].