Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Punisher - poradnik do gry

The Punisher - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

16.RYKER'S ISLAND | The Punisher poradnik The Punisher

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

1 - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
To ostatni poziom gry (buuuuu) - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

To ostatni poziom gry (buuuuu). Po tym, jak nas schwytano, cos złego zaczęło się dziać. Okazuje się, że wybuchł bunt w więzieniu, a na dodatek pojawił się Jigsaw - główny boss. Idziemy do jadalni (176). Po drodze ratujemy policjanta. W zamian da nam shotguna (w biurze). Wchodzimy do pomieszczenia obok i "jedziemy z koksem". Wchodzimy na górę i zdobywamy klucz, którym otwieramy drzwi na dole. Przechodzimy przez kolejne pomieszczenia i dochodzimy do krat z rannym policjantem (177). Mówi nam, żeby zniszczyć transformator, wtedy uwolnimy resztę strażników. Wchodzimy po drabince do góry, załatwiamy komandosa, strzelamy w kable na dole po prawej stronie. Bierzemy lepszego gnata (Battle Rifle) i wracamy na dół.

2 - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Załatwiamy więźniów, przesłuchujemy tych, co trzeba - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Załatwiamy więźniów, przesłuchujemy tych, co trzeba. Idziemy na górę po koktajle Mołotowa. Wracamy na dół i przechodzimy do następnej sekcji więziennej. W jednym z pokoi musimy sami sobie otworzyć bramę (178). Tu również załatwiamy więźniów (179). Gadamy z policjantem za szybą. Idziemy w lewo i wchodzimy do pomieszczenia o nazwie "Death Row". Przesłuchujemy gościa na dole lub robimy mu egzekucję. Wracamy na górę. Skręcamy w prawo i otwieramy drzwi.

3 - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Idziemy na górę, wyrzynamy wszystkich w następnym pokoju, oprócz gościa z czaszką (dzięki niemu będziemy mogli przejść spokojnie przez następną kolację) (180) - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Idziemy na górę, wyrzynamy wszystkich w następnym pokoju, oprócz gościa z czaszką (dzięki niemu będziemy mogli przejść spokojnie przez następną kolację) (180). Jesteśmy w pralni. Jeśli przesłuchaliśmy więźnia, to możemy przejść spokojnie, jeśli nie, to czeka nas mała strzelanina, ale łatwa do przejścia. Wykorzystuj pralki do osłony. Wychodzimy na prawo. Spotkamy kilku żołnierzy, ale wkrótce zejdą z tego padołu. W pokoju obok jest masa więźniów. Wykorzystaj koktajle Mołotowa, aby się ich pozbyć. Przechodzimy przez bramkę kontrolną. Po zakończonej jatce (181) idziemy na górę i przechodzimy do następnej sekcji.

4 - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Czeka nas ciężka walka z oddziałami Jigsawa - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Czeka nas ciężka walka z oddziałami Jigsawa. Zamieńmy broń na cos lepszego (SMG lub Battle Rifle) i zabijamy wszystkich. Celujemy zawsze w głowę. Idziemy po schodach dalej (182). Zaczynamy walkę z kolejnymi oddziałami. Proponuję do połowy drogi (czyli do pierwszego skrętu w lewo) zabijać wszystkich normalnie, czyli ukrywamy się, Shot Aim i gotowe. Później włączamy Slaughter Mode i biegniemy ile sił do końca korytarza. Dostaniemy się do biura. Nie ma tu jednak Jigsawa (183). Wychodzimy na zewnątrz.

5 - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
6 - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
7 - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Czeka nas finalna walka w tej grze - 16.RYKERS ISLAND | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Czeka nas finalna walka w tej grze. Nie jest ona, aż tak trudna. Przede wszystkim trzeba wykorzystać całe doświadczenie, jakie zdobyliśmy w poprzednich pojedynkach z takimi przeciwnikami. Na początku boss lata w powietrzu i gdy jest nad nami, strzelamy w jego jetpack (184). Ukrywamy się w takich miejscach, aby Jigsaw nas nie widział. Po pewnym czasie będzie musiał nas ganiać na piechotę (185). Atakuje on kulami plazmowymi (albo czymś podobnym) i blasterami. Nie strzelamy w niego. Co pewien czas będzie pojawiał się jakiś żołnierz. Uzdrawiamy się, a następnie zabijamy go i zabieramy ładunki wybuchowe. Ich użyteczność polega na tym, że to my je detonujemy. Sprawa jest więc otwarta. Gdy Jigsaw idzie na nas, my szybko wyrzucamy ładunek i wciskamy przycisk (ładunek eksploduje, a bossowi zejdzie trochę energii). Potrzebne będzie kilka takich prób (186). Po skończonej walce obejrzyj scenę końcową (187). Brawo! Właśnie przeszedłeś tę wspaniałą grę!