Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Punisher - poradnik do gry

The Punisher - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher poradnik The Punisher

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

1 - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Eliminujemy strażników na obu wieżach (108) i gościa patrolującego plac przed bramą (za pomocą snajperki) - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Eliminujemy strażników na obu wieżach (108) i gościa patrolującego plac przed bramą (za pomocą snajperki). Wchodzimy do budki po prawej stronie, a następnie po lewej. Będzie tam 3 strażników. Przełączamy wajchę na ścianie i wchodzimy przez bramę. Ukrywamy się za kamieniem po lewej stronie (109) i eliminujemy każdego kto nadbiega. Idziemy dalej, załatwiamy snajperów na dachu i resztę.

2 - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Wchodzimy do budynku - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Wchodzimy do budynku. Przechodzimy przez koszary, toalety i idziemy do drugiego pokoju - włączamy Shot Aim i załatwiamy wszystkich. Na zapleczu jest zbrojownia (110). Jeśli przesłuchałeś gościa z czaszką, masz do niej dostęp (jest tam bazooka). Wychodzimy na zewnątrz. Teraz przeżyjesz trudne chwile. Wyskoczy na Ciebie masa przeciwników. Na górze są snajperzy. Możesz od razu wskoczyć za kamienie po ciemnej stronie drogi albo eliminować wszystkich po kolei licząc, że nie zabraknie Ci zdrowia. Idziemy wzdłuż drogi (111).

3 - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Dojdziemy do małej jednostki wojskowej, strzelamy w beczki z benzyną i wchodzimy do środka - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Dojdziemy do małej jednostki wojskowej, strzelamy w beczki z benzyną i wchodzimy do środka. Zabijamy każdego oprócz miejscowego dowódcy (112) - powie nam, że na zapleczu są ładunki wybuchowe. Kładziemy je z tyłu budynku, szybko uciekamy, aby nie zranić Franka. Nowo otwartą drogą kierujemy się do następnej sekcji. Czeka nas spotkanie z działem automatycznym. Podejdźmy możliwie najbliżej i rzućmy granat (113). Powinno zabić gościa obsługującego maszynkę.

4 - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry
Wchodząc na kolejną lokację widzimy eksplozje bramy i wybiegającego komandosa - 10.GRAND NIXON ISLAND cz.1 | The Punisher - The Punisher - poradnik do gry

Wchodząc na kolejną lokację widzimy eksplozje bramy i wybiegającego "komandosa". To Nick Fury - nasz sprzymierzeniec. Razem z nim czyścimy pozostałe lokacje. Dochodzimy do kolejnego działka (114). Jeśli mamy granaty, to je wykorzystujemy. W innym wypadku kryjcie się za betonowymi zasłonami i na zmianę z Nickiem przyjmujcie na siebie strzały i strzelajcie do gościa. Wchodzimy do budynku i zabijamy każdego, w pokoju obok przesłuchujemy zaznaczonego wroga. W następnym pokoju jest zbrojownia. Wchodzimy tam, zabijamy wszystko, co się rusza i bierzemy ciężki karabin maszynowy. Wchodzimy do jadalni (115). Zacznie się sieczka na całego. W razie dużych obrażeń weź jednego z przeciwników i uzdrów się.