Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay poradnik Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

1 - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Flores powie Ci co nieco na temat kopalni - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Flores powie Ci co nieco na temat kopalni. Następnie podejdź do Cusy i zaproponuj walkę.

OK, możesz wracać do Centuriona i zacząć pojedynek. Cusa jest trudnym przeciwnikiem, na dodatek dysponuje bronią. Dlatego musisz być uważny. Nie stój w miejscu, cały czas staraj się zajść rywala od tyłu lub od boku i wtedy zadawać cios. Jest to już przedostatni przeciwnik, a za zwycięstwo nad nim dostaniesz tradycyjnie - pieniądze (20 UD ) oraz paczkę papierosów (#20, Game Concept Art 06 ).

 

2 - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Na koniec pozostanie Ci Bam - najtrudniejszy z przeciwników - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Na koniec pozostanie Ci Bam - najtrudniejszy z przeciwników. Przed walką z nim koniecznie ulecz się przy NanoMED'zie za drzwiami pilnowanymi przez strażnika. Jeśli chcesz jeszcze coś załatwić, to zrób to przed walką z Bamem .

Kiedy będziesz gotowy, porozmawiaj z Centurionem i zdecyduj się walczyć. Bam jest naprawdę twardym kolesiem - jego uderzenia zabierają dużo energii. Na szczęści jest dość wolny, więc biegaj dookoła niego i zadawaj serie ciosów, starając się nie oberwać (oczywiście koniecznie korzystaj z ostrza!).

 

3 - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Jeśli uda Ci się pokonać Bama , ten zostanie zniesiony z areny, a Ty trafisz do pokoju przesłuchań - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Jeśli uda Ci się pokonać Bama , ten zostanie zniesiony z areny, a Ty trafisz do pokoju przesłuchań. Wraz z Abbottem . Gość będzie miał Ci trochę za złe ostatni incydent w kwaterach strażników i nieco oberwiesz. Ale po chwili w Riddicku obudzi się nieposkromiona siła, dzięki czemu czterech strażników polegnie, a Ty będziesz musiał rozprawić się z Abbottem .

 

Sporo się natrudisz, zanim położysz go na deski. Szybko wyjmij z kieszeni ostrze i zacznij uderzać przeciwnika jak najdłuższymi seriami. Najlepiej przyprzyj go do ściany i nie pozwól na wyprowadzenie ciosu. Nie daj się się uderzyć, bo jeden cios ze strony Abbotta może Cię kosztować nawet cały kwadrat energii.

4 - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Kiedy wreszcie uda Ci się go pokonać, weź od niego pałkę (Club ) oraz kartę magnetyczną (Abbotts card ) - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Kiedy wreszcie uda Ci się go pokonać, weź od niego pałkę (Club ) oraz kartę magnetyczną (Abbott's card ).

 

Wyjdź z pomieszczenia i przejdź w lewo. Skorzystaj ze stojącej tu maszyny (NanoMED Helath Station ). Dzięki niej dodasz sobie jeden kwadracik energii.

 

5 - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Tuż obok stoi Georgie , który zaproponuje Ci odwrócenie uwagi strażników za 50 UD - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Tuż obok stoi Georgie , który zaproponuje Ci odwrócenie uwagi strażników za 50 UD . Jeśli masz pieniędzy pod dostatkiem, możesz skorzystać z jego pomocy.

 

Schowaj broń i wyjdź przez kolejne drzwi, aby znaleźć się w jadalni.

6 - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Udaj się do Centuriona , od którego dostaniesz pieniądze za ostatnią walkę (20 UD ) oraz paczkę papierosów (#21, Game Concept Art 29, Riddick Prototype 4 ) - 17 - Feed Ward (3) | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

. Udaj się do Centuriona , od którego dostaniesz pieniądze za ostatnią walkę (20 UD ) oraz paczkę papierosów (#21, Game Concept Art 29, Riddick Prototype 4 ).

Teraz skieruj się w stronę Recreation Area i przejdź do części "D". Znajdziesz tam drzwi prowadzące do Work Pass.