Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay poradnik Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

1 - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Po wyjściu z windy porozmawiaj z Raelem - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Po wyjściu z windy porozmawiaj z Raelem . Ten powie Ci, abyś skontaktował się z Dogbone'm oraz Centurionem .

 

W tym celu skieruj się drzwi tuż obok Ciebie...

2 - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
aby znaleźć się na dużej hali z narysowanym na ziemi żółtym kręgiem - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

... aby znaleźć się na dużej hali z narysowanym na ziemi żółtym kręgiem.

 

Po lewej natkniesz się na Dogebone'a . Gość powie Ci, że są dwa wyjścia ucieczki z tego zakładu - albo pokonanie człowieka imieniem Bam , albo zostanie złapanym na handlu narkotykami. Ja opiszę ten pierwszy sposób, gdyż dzięki niemu zdobywamy sporą sumkę dolarów.

 

3 - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Udaj się do stojącego w cieniu Centuriona - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Udaj się do stojącego w cieniu Centuriona . Dowiesz się, że aby zaaranżować walkę, musisz wydać 5 UD . Jednak Centurion pierwszy pojedynek policzy Ci bonusowo i skieruje Cię do Harmana .

 

Tego z kolei spotkasz przy drzwiach prowadzących do Recreation Area. Zagadaj do niego, po czym wróć do Centuriona, aby powiedzieć, że ustaliłeś walkę.

4 - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Po chwili znajdziesz się na ringu i rozpoczniesz walkę - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Po chwili znajdziesz się na ringu i rozpoczniesz walkę. Harman nie jest trudnym przeciwnikiem. Chodź wokół niego i zadawaj ciosy znienacka; blokuj też jego uderzenia. Pamiętaj, że nie możesz wychodzić poza namalowany okrąg. Po chwili będzie po wszystkim, a Ty dostaniesz nagrodę (20 UD ).

 

Porozmawiaj ponownie z Centurionem , który poleci Ci kolejnego przeciwnika (już za drobną opłatą). Będzie nim Bassim . Znajdziesz go w Recreation Area.

5 - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry
Zanim się tam udasz, będziesz mógł się uleczyć za drzwiami, których pilnuje strażnik o imieniu Ropes - 15 - Tower 17 Base | Solucja | Kroniki Riddicka Ucieczka z Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Zanim się tam udasz, będziesz mógł się uleczyć za drzwiami, których pilnuje strażnik o imieniu Ropes . Aby skorzystać ze znajdującego się tam NanoMEDa , będziesz musiał zapłacić mu 10 UD .

Kiedy będziesz gotowy, przejdź przez drzwi do Recreation Area.