Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Port Royale 2 - poradnik do gry

Port Royale 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Startujemy: Hiszpania - Hawana cd. w Port Royale 2 poradnik Port Royale 2

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Wyruszając z Hawany będziemy się rozglądać przede wszystkim za portami, w których można zdobyć potrzebne towary. Preferować należy przede wszystkim porty własnej nacji - w przyszłości w takich portach będziemy chcieli zdobyć pozwolenia na budowę, niezależnie od tego czy planujemy zająć się tylko handlem czy także korsarstwem. Posiadanie własnych zakładów w mieście kraju, z którym prowadzimy wojnę (szczególnie, jeśli bierzemy w niej aktywny udział) może nam nieco skomplikować interesy. W drogę należy wyruszyć z towarami produkowanymi w Hawanie lub sprowadzanymi tu z Europy (Przyprawy, Wino, Narzędzia), gdyż mają najniższe ceny. W kolejnych portach należy sprzedawać to, co można sprzedać z solidnym zyskiem, a kupować rzeczy tam produkowane.

Poniżej widoczna jest mapa pokazująca gęstość zaludnienia. Na początku gry ma to znaczenie o tyle, że w większych miastach łatwiej sprzedać towary po dobrych cenach i w ilościach większych niż kilka beczek. W miarę czasu wielkość miast będzie się oczywiście zmieniać.

Strefy wpływów poszczególnych państw oznaczone są kolorami - Startujemy: Hiszpania - Hawana cd. w Port Royale 2 - Port Royale 2 - poradnik do gry

Strefy wpływów poszczególnych państw oznaczone są kolorami. Najbardziej rozległe są posiadłości Hiszpanii zajmujące zachodnią i południową część Morza Karaibskiego. Francuzi znajdują się na północy, Anglicy na południowym wschodzie, między nimi - Holendrzy. Miasta gubernatorskie rozwijają się na początku najszybciej - stąd miasta oznaczone kolorem pomarańczowym i literą "G" bardzo szybko przekroczą liczbę 2000 mieszkańców.

Już od początku gry warto tworzyć, gdy tylko jest taka możliwość, kolejne konwoje z jednym statkiem (na więcej pewnie nam nie starczy), by zwerbowani kapitanowie jak najszybciej zdobywali doświadczenie. W dalszej części gry większość kapitanów można przestawić na tryb automatyczny dokupując im w razie potrzeby dodatkowe statki. Poza generowaniem zysku maksymalna liczba konwojów, pokrywających swoimi trasami łącznie cały obszar mapy, zagwarantuje nam bardzo dobre nastawienie miast (100% lub bliskie), przez co nie będzie problemów z wypełnianiem misji wymagających posiadania pozwolenia na budowę - nie trzeba będzie w przyszłości tracić czasu na polepszanie stosunków.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie