Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wodne więzienie po raz drugi (4) | Etap 10 w Silent Hill 4 The Room poradnik Silent Hill 4: The Room

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Udaj się z nim w stronę końca korytarza, przeciwnego do tego, z którego przyszedłeś - Wodne więzienie po raz drugi (4) | Etap 10 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Udaj się z nim w stronę końca korytarza, przeciwnego do tego, z którego przyszedłeś.

Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z wodnym kołowrotem - Wodne więzienie po raz drugi (4) | Etap 10 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z wodnym kołowrotem. Podejdź do pobliskiej dziury. Obok niej leży apteczka (Portable Medical Kit), która podreperuje twoje nadwątlone po ostatniej walce siły. Następnie wróć do mieszkania, aby zapisać stan gry.

Kiedy wrócisz do więzienia, skieruj się do drzwi w pobliżu kołowrotu - Wodne więzienie po raz drugi (4) | Etap 10 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Kiedy wrócisz do więzienia, skieruj się do drzwi w pobliżu kołowrotu. Otwórz je przy użyciu zebranego przed chwilą klucza i zacznij iść w kierunku końca korytarza.

Zastaniesz tam aż sześć ( - Wodne więzienie po raz drugi (4) | Etap 10 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Zastaniesz tam aż sześć (!) dwugłowych pokrak, które będziesz musiał pokonać. Walcz ostro jakąś bronią kontaktową i wspieraj się Eileen. Pamiętaj o dobijaniu leżących mutantów. Kiedy walka dobiegnie końca, przejdź przez drzwi na końcu korytarza.

Teraz zacznij zbiegać po kolejnej serii krętych schodów - Wodne więzienie po raz drugi (4) | Etap 10 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Teraz zacznij zbiegać po kolejnej serii krętych schodów. W połowie drogi skorzystaj z dziury i zapisz stan gry. Później zejdź schodami na sam dół i przejdź przez tamtejsze drzwi.