Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacrifice - poradnik do gry

Sacrifice - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stratos | Jednostki | Sacrifice poradnik Sacrifice

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Jednostki: Stratos

Jednostki Stratosa różnią się znacznie od pozostałych. Są o wiele szybsze, jednak zadają też mniej obrażeń. Mimo to nie można narzekać na mieszkańców Empyrei, gdy przychodzi do walki.

Wilczarz: Te stworzenia nie są silne w zwarciu, jednak ich atutem jest prędkość. Posiadają też zdolność, dzięki której mogą momentalnie stać się jeszcze szybsze na pewien okres czasu. Gdy skutecznie zsynchronizujemy ich atak z pozostałymi jednostkami zwycięstwo mamy w kieszeni.

Cechy szczególne: Brak.

Umiejętności specjalne: Ucieczka - Wilczarz momentalnie przyspiesza swoje ruchy.

Koszt Mana: 300

Koszt Dusz: 1

Sylfida: Sylfidy są świetnymi łuczniczkami, które mają fenomenalną zdolność do stawiania się niewidzialnymi. Owszem, nie potrafią wtedy atakować, jednak mogą podejść wroga i zaatakować ich z zaskoczenia. Pojedynczo nie zadają jednak dużo obrażeń. Ich siła tkwi w zmasowanym ataku.

Cechy szczególne: Brak.

Umiejętności specjalne: Niewidzialność - jednostki stają się niewidzialne i nie mogą atakować.

Koszt Mana: 300

Koszt Dusz: 1

Mózgowiec: Te latające istoty świetnie sprawdzają się jako broń na Magów. Łatwo paraliżują przeciwnika i sprawiają, iż staje się nieużyteczny podczas walki. Nie zadają jednak dużo obrażeń i same nie są na nie odporne, więc należy trzymać je z dala od centrum walki.

Cechy szczególne: Paraliżuje wroga.

Umiejętności specjalne: Brak.

Koszt Mana: 300

Koszt Dusz: 1

Vortyk: Przywołany Vortyk atakuje zadając bardzo mało obrażeń. Jego jedynym atutem jest to, iż wyrzuca przeciwnika w powietrze i ten obrywa dodatkowo gdy spada na ziemię. Vortyki są przydatne na wrogich magów, którzy na kilka chwil mogą zostać wyłączeni z walki.

Cechy szczególne: Atakując wyrzuca przeciwnika w powietrze. Przeciwnik dostaje obrażenia od ataku oraz od upadku na ziemię.

Umiejętności specjalne: Brak.

Koszt Mana: 600

Koszt Dusz: 2

Szkwał: Brzydka istota, i mało skuteczna w walce. Atakuje przeciwnika z dystansu, a jego "wietrzne promienie" teoretycznie powinny odrzucić wroga. Jednak w praktyce ta jednostka nie czyni niemal żadnych szkód w armii przeciwnika, toteż nie radzę jej przyzywać.

Cechy szczególne: Przy ataku przeciwnik zostaje odrzucony do tyłu.

Umiejętności specjalne: Brak.

Koszt Mana: 700

Koszt Dusz: 2

Lodowy Olbrzym: Te jednostki są bardzo przydatne w walce. Nie dość, że potrafią nieźle przyłożyć to stają się iście zabójcze po użycie swojej zdolności specjalnej. Przyzywaj ich często, gdyż sprawdzają się bardzo dobrze jako żołnierze na pierwszej linii frontu.

Cechy szczególne: Lodowy Olbrzym staje się silniejszy i efektywniejszy gdy zostanie trafiony przez błyskawicę. Poza tym samemu wysyła wtedy błyskawice w stronę nieprzyjaciół.

Umiejętności specjalne: Błyskawica - istota potrafi przywołać błyskawicę, która zwiększa jego umiejętności.

Koszt Mana: 1000

Koszt Dusz: 2

Serafin: Te istoty są kopią Gremlinów. Też latają, też posiadają umiejętność chwytania przeciwnika i przyciągania go do siebie. Są też użyteczne, dlatego przydadzą się niekiedy przeciw wrogiemu Magowi lub silniejszym jednostkom przeciwnika. Należy atakować nimi tylko wtedy, gdy są w sporym oddziale. Walczące pojedynczo padają po kilku ciosach.

Cechy szczególne: Brak.

Umiejętności specjalne: Klatka - unieruchamia wroga i przyciąga go w pobliże Serafina.

Koszt Mana: 1000

Koszt Dusz: 3

Huragan: Huragan jest... bardzo niezdarny. Wystarczy, że natknie się na dwie jednostki sojusznicze koło siebie i już ma kłopoty z przedarciem się przez nie. Cóż, mimo tego jest dosyć użyteczny. Huragan wspierający Twoje oddziały z dystansu jest wręcz niezastąpiony. Owszem, jego pociski są mało celne jednak gdy eksplodują przyciągają jednostki w miejsce wybuchu. Umiejętność ta jest przydatna, gdy chcemy zbić w kupę armię przeciwnika i rzucić im jakieś obszarowe zaklęcie.

Cechy szczególne: Po eksplozji pocisku pobliskie jednostki zostają przyciągnięte w stronę wybuchu.

Umiejętności specjalne: Brak.

Koszt Mana: 1100

Koszt Dusz: 4

Yeti: Duże stworzenia, beż żadnych zdolności specjalnych. Co z tego, skoro potrafią nieźle dołożyć wrogowi, a i odpornością mogą się pochwalić. Świetna jednostka na pierwszą linię frontu, w zastępstwie za słabszych sojuszników.

Cechy szczególne: Brak.

Umiejętności specjalne: Brak.

Koszt Mana: 1300

Koszt Dusz: 4

Srebrny Gigant: Giganty są bardzo potężnymi jednostkami. Są strasznie szybkie, a gdy użyjemy ich umiejętności specjalnej przemieszczają się wręcz z niewyobrażalną prędkością! Poza tym zadają znaczne obrażenia. Ze Srebrnym Gigantem na czele armii nie sposób przegrać. Należy tylko umiejętnie wykorzystywać jego zdolność do zmrażania przeciwników. Po zaatakowaniu jednej jednostki trzeba wziąć się za drugą. Zmniejszamy wtedy ilość przeciwników, którzy nass atakują.

Cechy szczególne: Atakuje lodowym oddechem, który zamienia jednostki przeciwnika w bryły lodu.

Umiejętności specjalne: Ucieczka - działa jak czar "przyspieszanie".

Koszt Mana: 1900

Koszt Dusz: 5