Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacrifice - poradnik do gry

Sacrifice - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nekromancja (Charnel) | Czary | Sacrifice poradnik Sacrifice

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Czary: nekromancja (Charnel)

Charnel jest bogiem śmierci, toteż jego zaklęcia owiane są odorem zgnilizny i obcowania ze zmarłymi. Przywołasz na ziemię demony, będziesz wskrzeszał poległe armie lub w końcu, kilkoma słowami, odbierzesz życie jednostkom przeciwnika.

Rój insektów: Mag przyzywa chmarę owadów, które lecą w kierunku przeciwnika i zadają mu obrażenia.

Podstawowe zaklęcia ze szkoły magii Charnela. Żeby było ciekawiej, zadane przez insekty obrażenia leczą nas samych, wiec na ten czar warto zwrócić uwagę. A o jego przydatności przeciw wrogim Torbiarzom już wspominać nie muszę.

Koszt Mana: 300

Ochronny rój: Rój insektów zaczyna krążyć wokół maga, atakując każdego kto się zbliży.

Bardzo przyjemne zaklęcie. Nie dość, że takie owady pochłoną pewną część zadawanych Ci obrażeń to jeszcze same będą atakować wroga. A im bardziej przeciwnik oberwie, tym więcej zdrowia przybędzie Tobie.

Koszt Mana: 400

Szlam: Mag ciska kulą szlamu w przeciwnika. Oblepiony wróg zostaje spowolniony i staje się podatniejszy na ataki.

To zaklęcia jest "boskie" i bardzo się przydaje. Czemu? Wspominałem już coś o zbieraniu dusz przez wrogiego maga, prawda? No właśnie, rzucaj szlam na wrogiego maga a następnie dokonaj rytuału nawrócenia na wszystkich czerwonych duszach w pobliżu. Gdy ty będziesz zajęty pozyskiwaniem duszyczek, Twoje jednostki będą spokojnie atakowały wrogiego maga. Proste i skuteczne.

Koszt Mana: 500

Wskrzeszenie: Czar, który po rzuceniu na duszę Twojego poległego żołnierza przywraca go do życia.

Niekiedy brakuje Nam czasu i możliwości na to, aby przywołać nowe jednostki. W takich sytuacjach przydaje się czar Wskrzeszenia. Rzucamy go na niebieską dusze i odzyskujemy towarzyszy broni. Zaklęcie jest bardzo przydatne, i radzę stosować je jak najczęściej. Tym bardziej, iż nie zabiera wiele mana z Naszych zapasów.

Koszt Mana: 500

Wrota piekieł: W ziemi tworzy się wyłom, przez który do Naszego świata dostają się demony, które atakują nieprzyjaciela.

Nie od dziś wiadomo, że każdy sojusznik jest bardzo cenny. Tym bardziej sojusznik w postaci istot pozaziemskich. Przyzwane demony atakują tylko wrogie jednostki, co sprawia, że zaklęcie jest bardzo przydatne.

Koszt Mana: 1000

Ściana płaczu: Pojawia się ściana z potępionych dusz, która wysysa życie i mana z będących w pobliżu jednostek.

Rzucamy zaklęcie pod nogi wrogich oddziałów, jednocześnie utrzymując w bezpiecznej odległości własną armię. Lub też rzucamy Ścianą płaczu przed wycofującego się z pola bitwy wroga. Czy może być coś przyjemniejszego?

Koszt Mana: 1200

Zaraza: Z nieba spadają pociski, zadające obrażenia i odbierające mana.

To zaklęcie byłoby z pewnością bardzo przydatne, gdyby nie dwie sprawy. Po pierwsze, działa na dużym obszarze i nie wiadomo gdzie dokładnie spadnie pocisk. Po drugie, zadaje obrażenia sojuszniczym jednostkom. Opłaca się używać tylko przed walką.

Koszt Mana: 1500

Wyparowanie: Czar tworzy strumień energii, który zmierza do celu i rani jednego wroga.

To zaklęcia jest potężne. Czemu? Mimo tego, że atakuje tylko jednego przeciwnika zadaje bardzo duże obrażenia. Dlatego zawsze obieraj za cel te najsilniejsze jednostki wroga.

Koszt Mana: 1800

Śmierć: Mag przyzywa Śmierć w materialnej postaci, która zaczyna zabijać wrogie jednostki.

Ogromna istota rozpoczyna wędrówkę od jednostki do jednostki zabijając je, jedna po drugiej. Gdy nie zostanie już żaden przeciwnik Śmierć weźmie się za Twoich sojuszników, więc uważaj! Zaklęcie sprawdza się doskonale przed bitwą, gdy ogromna armia wroga zmierza w Twoim kierunku.

Koszt Mana: 1800