Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Defender of the Crown - poradnik do gry

Robin Hood: Defender of the Crown - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oblężenie | Robin Hood Defender of the Crown poradnik Robin Hood: Defender of the Crown

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Wielkie bitwy są albo z wielkimi armiami, albo podczas zdobywania twierdz - jednak w drugim przypadku bitwę przeprowadzisz później, natomiast najpierw musisz strzaskać mury za pomocą katapult. Uwaga: NIE DA SIĘ zaatakować twierdzy, jeśli nie posiadasz chociaż jednej katapulty.

Pierwsze, co robisz, to wybierasz stronę zamku, którą chcesz zaatakować - Oblężenie | Robin Hood Defender of the Crown - Robin Hood: Defender of the Crown - poradnik do gry

Pierwsze, co robisz, to wybierasz stronę zamku, którą chcesz zaatakować. Robisz to strzałką lewą i prawą, natomiast wciskając Action 1 zatwierdzasz daną stronę. Jednak nie rób tego od razu - bowiem jeśli poczekasz, w polu oznaczonym zielonym prostokątem pojawiają się informacje. Choć są one dość lakoniczne, to jednak warto je przeczytać. Oblężenie składa się z czterech dni, idealnym rozwiązaniem jest zniszczenie każdego muru w każdy dzień, bowiem jeśli jakiś mur zostanie, to wtedy obrońcy będą mieli ułatwione zadanie - mur posłuży jako dodatkowa ochrona. Dlatego też zapisz grę przed pierwszym oblężeniem i poćwicz. Gdy zatwierdzisz mur, rozpoczyna się właściwe oblężenie.

Kiedy przejdziesz do oblężenia, zobaczysz obrazek podobny do powyższego - Oblężenie | Robin Hood Defender of the Crown - Robin Hood: Defender of the Crown - poradnik do gry

Kiedy przejdziesz do oblężenia, zobaczysz obrazek podobny do powyższego. Na dole stoi katapulta, która musi zniszczyć mur. Musisz się jednak streszczać - oznaczona białym prostokątem klepsydra w prawym górnym rogu ekranu pokazuje, ile masz czasu. A masz go bardzo mało - minutę. Sterowanie jest następujące - za pomocą Action 2 wybierasz rodzaj pocisku (1 - zwykła kula do burzenia murów, 2 - kula z zarazkami do osłabiania przeciwnika za murami, jest to jeden z magicznych przedmiotów [patrz "Porady Ogólne "], 3 - ognista kula do podpalania budynków). Action 1 to strzał, jednak ZAWSZE pomiędzy strzałami przytrzymuj Action 1 i patrz na pole zaznaczone zielonym kwadratem. Jest tam liczba dostępnych katapult (maksymalnie dziesięć, upewnij się że masz tyle przed oblężeniem, albo i więcej - gdybyś podczas oblężenia którąś stracił), a zaraz po prawej na górze - liczba pokazująca, ile katapult wybrałeś. Trzymaj Action 1 i patrz, jak liczba wybieranych katapult rośnie, jednocześnie ustawiając odległość za pomocą strzałki dolnej i górnej.

Mur można zniszczyć właściwie dwiema salwami, jeśli odpowiednio wycelujesz. Najlepiej strzel na początku gdziekolwiek, aby zorientować się, jak daleko stoi mur. Tu przykładowo masz tu podane - pierwszy strzał (ustawienie katapulty w żółtym kole i cel w zielonym) obrazuje literka A. Drugi - gdzie musisz trafić niżej, gdyż górna część muru zostanie zniszczona - literka B. Jeśli uda ci się zniszczyć mur, to oblężenie się kończy i będziesz musiał wybrać kolejną stronę twierdzy do ataku. Jeśli nie - statystyki pokażą, ile % muru jest zniszczone. Pokazują one także liczbę zabitych w obleganej twierdzy i ilu z nich zostało. Najlepiej po prostu poćwiczyć - po trzech, czterech próbach żaden mur nie powinien dla ciebie stanowić problemu. Przed każdym oblężeniem zapisuj grę - jeśli oblężenie (czytaj: zniszczenie wszystkich czterech murów) się nie powiedzie, wgrywaj i próbuj ponownie. Staraj się też szybko niszczyć mur, ponieważ wrodzy łucznicy cię ostrzeliwują i jeśli będziesz miał pecha - możesz ponieść duże straty.