Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Alianci] Misja 1 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza poradnik Codename: Panzers - Faza Pierwsza

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Jak widzisz na powyższym obrazku, przeciwnik usadowi się w różnych miejscach i będzie do ciebie strzelał ([1], [2], [3]) - [Alianci] Misja 1 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza - Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Jak widzisz na powyższym obrazku, przeciwnik usadowi się w różnych miejscach i będzie do ciebie strzelał ([1], [2], [3]). Ty zabijaj po kolei wrogów, cały czas posuwając się dalej, jak pokazuje to strzałka [4]. Gdy tylko opanujesz drugi most, minie chwila, zanim dostaniesz nowy cel misji. Tą chwilę wykorzystaj do wykonania opisanych niżej czynności.

Główny: Za wszelką cenę utrzymaj zachodni most.

1 - [Alianci] Misja 1 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza - Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry
Wybierz Jamesa i biegnij nim do domu w [1] (obrazek #5) - [Alianci] Misja 1 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza - Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Wybierz Jamesa i biegnij nim do domu w [1] (obrazek #5). Jest tam para żołnierzy przeciwnika, którą James spokojnie zabije. Żołnierze z bazookami sami powinni przybiec w punkt [2] (obrazki #5 i #6)- akurat po to, by wystrzelić w czołg przeciwnika ([3] na obrazku #6, wystarczą dwie rakiety). Po chwili z [4] wyjedzie kolejny czołg, ten niestety jest w pełni naprawiony. Na szczęście zacznie strzelać w budynek, zamiast w twoich żołnierzy z bazookami. Ci natomiast niech cały czas puszczają w niego rakiety.

Główny: Nie pozwól drugiemu czołgowi uciec.

To bardzo proste - musisz rozkazać żołnierzom z bazookami gonić czołg, i nie zwracając uwagi na Niemców po lewej, wpuścić w przeciwnika tyle rakiet, ile potrzeba by go zniszczyć.