Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Rosja] Misja 8 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza poradnik Codename: Panzers - Faza Pierwsza

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Uzupełnij amunicję i pancerz wszystkich jednostek - [Rosja] Misja 8 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza - Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Uzupełnij amunicję i pancerz wszystkich jednostek. Wyjedź czołgami na tory, jak pokazuje to strzałka [1]. W [2] i [3] znajdują się Tygrysy. Niszcz je po kolei, natomiast działa niech strzelają w piechotę, która nadbiegnie z [4] i [5]. Wbrew pozorom tu może być niebezpiecznie, bo żołnierze przeciwnika są uzbrojeni w bazooki, moździerze i miotacze ognia. Dlatego po zniszczeniu czołgów wroga, swoje szybko cofnij, wyjdź Aleksandrem tak, by widzieć każdego zbliżającego się żołnierza i eliminuj wroga za pomocą T-34.

Spójrz na mały placyk po prawej - [Rosja] Misja 8 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza - Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Spójrz na mały placyk po prawej. W [1] stoi Tygrys, odkryj teren Aleksandrem i zacznij strzelać z ISU 152. Z [2] i [3] powinna się zbiec piechota przeciwnika. Mogą mieć miotacze ognia, więc uważaj - gdy będą biec, strzelaj działami z wyprzedzeniem. Potem zniszcz budynek w [4] i zabij żołnierzy z bazookami. Następnie wjedź tu czołgami i zniszcz czołg stojący w [5], a potem stojącą za nim ciężarówkę naprawczą.

Jak widzisz na powyższym obrazku, z domku strzela w ciebie rakietami piechota - [Rosja] Misja 8 [Opis 2] w Codename Panzers - Faza Pierwsza - Codename: Panzers - Faza Pierwsza - poradnik do gry

Jak widzisz na powyższym obrazku, z domku strzela w ciebie rakietami piechota. Dlatego zamiast wjeżdżać tu czołgami, podejdź Aleksandrem i za pomocą dział zabij żołnierzy w [1] i [2], by później zniszczyć budynek w [3]. Dobij żołnierzy, którzy z niego wyjdą. Z [4] może wyjechać czołg i wybiec trochę piechoty. Nie jedź jednak jeszcze tą ulicą.