Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Najsilniejsza grupa czeka na Ciebie przy ruinach, na północnym-wschodzie - 5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Najsilniejsza grupa czeka na Ciebie przy ruinach, na północnym-wschodzie. Nie atakuj dowodzącego wojskami Zihara, spróbuj natomiast wywabić stojącego nieopodal niego jednostki. Ewentualne straty staraj się na bieżąco uzupełniać. Udaj się na południe, znajdziesz tu kolejny budynek do zburzenia. Samego bohatera wyślij natomiast na południowy-wschód. Odnajdziesz portal wiodący do Howling Mounds (nie korzystaj jeszcze z niego). Zbadaj znajdującą się przy nim skrzynię, znajdziesz kolejne plany krasnoludzkich budowli.

Warto zapisać stan gry - 5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Warto zapisać stan gry. Zaatakuj Zihara, to stosunkowo mocny przeciwnik. Taktyka walki pozostaje bez zmian. Bohaterowie, głównie wojownicy, powinni go bezpośrednio atakować a cała reszta zachowywać odpowiednią odległość i razić potwora z daleka. Po walce zbadaj pozostałości Zihara, znajdziesz między innymi bardzo cenny hełm oraz run, dzięki któremu będziesz mógł przyzwać kolejnego bohatera.

Uwolnij więzionego przez nieumarłych Malicora (stoi na północ od miejsca, w którym przebywał Zihar) - 5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Uwolnij więzionego przez nieumarłych Malicora (stoi na północ od miejsca, w którym przebywał Zihar). Poproś go o jego część maski. Dowiesz się, iż ukrył ją w fortecy. Malicor poleci Ci udać się do zaufanej osoby, która zna położenie maski - Tany. Armię możesz tu zostawić (nie będziesz już jej potrzebował), głównym bohaterem wracaj natomiast do fortecy. Po dotarciu na miejsce warto posprzedawać niepotrzebne przedmioty u okolicznych kupców.

Tana Songblade stoi niedaleko zachodnich murów - 5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Tana Songblade stoi niedaleko zachodnich murów. Poproś ją o pokazanie miejsca, w którym Malicor ukrył swoją połowę maski. Po skończonej rozmowie idź z nią na południe. Użyj klucza, aby otworzyć skrzynię. Zabierz pierwszą (prawą) połowę maski.

Korzystając z okazji możesz rozpocząć dwa poboczne questy - 5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Korzystając z okazji możesz rozpocząć dwa poboczne questy. Na początek udaj się do Mortona (stoi niedaleko Uriasa). Dowiesz się o inwazji nieumarłych, która miała miejsce kilka dni temu. Dziwi go to, że potwory znalazły ukryty korytarz prowadzący do fortecy. Ktoś musi być zdrajcą, Morton poprosi Cię o pomoc w odkryciu personaliów tej osoby. Pokaż mu zdobytą już mapę. Dojdziecie do wniosku, iż będziecie musieli odnaleźć zdrajcę po jego charakterze pisma. Zapisz stan gry.

QUEST (DODATKOWY): Traitors

Udaj się do Thurgona, który stoi na północy - 5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Udaj się do Thurgona, który stoi na północy. Wysłuchaj co ma do powiedzenia, Thurgon poprosi Cię też o dostarczenie listu do Tanary z Greyfell. Nie rób tego! Zauważ natomiast podobieństwa pomiędzy listem a oznaczeniami na mapie. Udaj się z tą wiadomością do Mortona. Wysłuchaj co ma do powiedzenia, razem idźcie do Thurgona. Ten po krótkiej pogawędce przyzna się do przekazania mapy nieumarłym. Rozpocznie się walka, na szczęście Thurgon jest kiepskim przeciwnikiem. Pokonasz go bez żadnych problemów. Porozmawiaj ponownie z Mortonem. Otrzymasz podziękowania oraz cenną nagrodę - zbroję.

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Traitors

W południowej części fortecy spotkasz Flinka McWintera, porozmawiaj z nim - 5.13 [ROZDZIAŁ 2] Greydusk Vale cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

W południowej części fortecy spotkasz Flinka McWintera, porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że jest podróżnikiem. Inwazja nieumarłych przerwała jego poszukiwania. Flink poprosi Cię o pomoc, będziesz musiał odszukać Cassiusa. Korzystając z okazji możesz też porozmawiać z Jonem, który podaruje Ci fragment mozaiki. Nie jest to co prawda oficjalny quest, ale układanka ta prowadzi do cennych zdobyczy. Wspomnę o niej przy okazji zwiedzania Whisper. Możesz już udać się do portalu prowadzącego do Howling Mounds.

QUEST (DODATKOWY): Trickster

QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): Border Warfare