Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Wybierz głównego bohatera i skieruj się nim do monumentu krasnoludów. Uaktywnij go. Będziesz musiał wybudować kopalnię (a najlepiej dwie) i zebrać co najmniej 300 sztuk rudy żelaza. Gdy zdołasz tyle uzbierać skieruj się na południowy-wschód. Po drodze zapisz stan gry .

Dojdziesz do miejsca, w którym przebywa Servant of the Deep - 5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Dojdziesz do miejsca, w którym przebywa Servant of the Deep. Porozmawiaj z nim próbując jednocześnie poprosić go o utworzenie earthblade. Przekaż mu 300 sztuk rudy. Niestety, na tym zabawa się nie skończy. Na planszy pojawi się pięć kamiennych golemów. Będziesz je musiał wszystkie pokonać. Nie sugeruj się tym co mówi Servant, nie musisz się śpieszyć. Golemy zostaną zaznaczone na minimapce, oprócz tego będziesz się im mógł przyjrzeć oglądając scenkę przerywnikową.

QUEST (DODATKOWY): Earthblade

Do usunięcia strażników najlepiej jest posłać właściwą armię, główny bohater powinien pozostać na miejscu - 5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Do usunięcia strażników najlepiej jest posłać właściwą armię, główny bohater powinien pozostać na miejscu. Na szczęście okazuje się, iż golemy są wyjątkowo słabe i bezproblemowo będziesz je mógł zabić. Paradoksalnie więcej kłopotów przysporzy Ci usunięcie ich obstawy. Po wyeliminowaniu wszystkich pięciu golemów powróć do głównego bohatera i ponownie porozmawiaj z Servant of the Deep. Przekaż mu dobre wieści. W nagrodę otrzymasz upragniony earthblade, z którym będziesz mógł wrócić się do Skarviga (Southern Windwalls).

Zbadaj centralną część mapy - 5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Zbadaj centralną część mapy. Powinieneś odnaleźć giganta o imieniu Braga. Spróbuj z nim porozmawiać, niestety nie będzie zbyt rozmowny. Najważniejsze jednak jest to, że go spotkałeś. Skieruj się na wschód. W północnej części planszy powinieneś odnaleźć identycznego giganta - Kragę. Dowiesz się, iż są oni braćmi. Co więcej, Braga próbuje okraść Kragę. Zdradź temu drugiemu położenie jego brata i obiecaj dopilnować przetrzymywanych gemów. Nie pędź jeszcze po łup (jest na wschodzie)! Zaczekaj aż Kraga rozprawi się ze swoim bratem. Gdy wróci podaruje Ci niewielki prezent.

QUEST (DODATKOWY): Big Trouble

Zapisz stan gry - 5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Zapisz stan gry. Rozmieść swoje wojska wokół Kragi a następnie poślij jedną z jednostek na wschód, do miejsca, w którym gigant schował swe skarby. Rozpocznie się walka, najprawdopodobniej stracisz 1-2 jednostki aczkolwiek gigant nie będzie miał szans w starciu z całą armią. Po skończonej walce koniecznie zbadaj jego ciało oraz kryjówkę, znajdziesz tu aż trzy skrzynie z cennymi przedmiotami!

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Big Trouble

Pozostał Ci już tylko jeden quest - 5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pozostał Ci już tylko jeden quest. Na południowy-wschód od monumentu, dzięki któremu przyzwałeś pozostałych bohaterów znajduje się ścieżka prowadząca na wzgórze (spotkasz tam kilku Beastmanów). Na samym jej końcu znajdziesz chatkę krasnoluda Tworsnika, z którym oczywiście porozmawiaj. Dowiesz się, iż może on przekazać Ci swą słynną tarczę w zamian za składniki niezbędne do wytworzenia silnej trucizny. Jeżeli wcześniej dokładnie zbadałeś całą planszę to powinieneś mieć wszystkie poza jednym - Paxilusem (grzybem).

QUEST (DODATKOWY): A Poison-Dwarf

Zagadaj ponownie do Tworsnika a dowiesz się, iż jest on w posiadaniu tego grzyba, ale ukrył go przed bandytami w jednej ze skrzyń - 5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Zagadaj ponownie do Tworsnika a dowiesz się, iż jest on w posiadaniu tego grzyba, ale ukrył go przed bandytami w jednej ze skrzyń. Otrzymasz klucz, dzięki któremu będziesz ją mógł otworzyć. Pamiętasz zamkniętą skrzynię na północy (na płd-wsch od monumentu bohaterów)? Zbierz w tym miejscu całą armię. Zapisz stan gry! Otwórz skrzynię, w tym momencie na planszy pojawi się wyjątkowo silny minotaur - Gronn. Dobry wojownik powinien sobie z nim poradzić, reszta skorzysta z pomocy armii.

Zbadaj ciało Gronna i skrzynię. Wracaj z ostatnim składnikiem do Tworsnika. Otrzymasz obiecaną tarczę. Możesz już skorzystać z portalu, aby powrócić do Southern Windwalls.

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): A Poison-Dwarf

Zanim jeszcze skierujesz się do portalu wiodącego do Greydusk Vale udaj się do miasta krasnoludów a konkretnie Skarviga. Pokaż mu zdobyty earthblade. Dowiesz się, że do produkcji magicznego miecza potrzebnych jest kilka składników. Ponownie zagadaj do krasnoluda, aby wypytać go o szczegóły.

Skarvik poleci Ci udać się do fachowca w tych sprawach - Uraka - 5.12 [ROZDZIAŁ 2] Stoneblade Mountain cz.3 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Skarvik poleci Ci udać się do fachowca w tych sprawach - Uraka. Jest on na północnym-wschodzie. Zapytaj Uraka o adamantium. Urak zaoferuje Ci wymianę zdobytego earthblade na runa z czarodziejami, o wiele lepiej jest jednak zapytać się go o potrzebne składniki. Dwa z nich (cztery sztabki adamantium, dwa Stones of Eternal Fire) powinieneś już mieć, pozostaje reszta. Do tego zadania wrócimy znacznie później. Możesz już udać się do portalu prowadzącego do Greydusk Vale.

QUEST ZALICZONY (OBOWIĄZKOWY): Into The Greydusk Vale