Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.2 | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Musisz odnaleźć pozostałe dwa grobowce - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.2 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Musisz odnaleźć pozostałe dwa grobowce. Pierwszy jest na płd-wsch od monumentu. Jest to ślepy zaułek, tak więc nie powinieneś mieć problemów z jego odszukaniem. Kieruj się dalej na południe, po drodze powinieneś minąć charakterystyczną jaskinię (niebieska obwódka), zapamiętaj to miejsce gdyż za chwilę tu wrócisz. Ostatni grobowiec jest na południu, w miejscu, które ogrodzono palikami. Jego lokalizację ukazałem na screenie.

Zanim wrócisz się do Sandora skieruj się na wschód - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.2 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Zanim wrócisz się do Sandora skieruj się na wschód. Cały czas trzymaj się południowej części planszy. Po chwili powienieneś dotrzeć do chatki zamieszkiwanej przez chorego Hermita. Porozmawiaj z nim, okazuje się, iż jest ciężko chory a jedyne lekarstwo jest w posiadaniu Shan Muir z Liannon. Obiecaj mu pomóc. Do tego zadania wrócimy już wkrótce, tymczasem skieruj się do Sandora.

QUEST (DODATKOWY): The Sick Hermit

Porozmawiaj z Sandorem, powiedz mu o odbytych walkach i sylabach, które słyszałeś przed każdym atakiem - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.2 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Porozmawiaj z Sandorem, powiedz mu o odbytych walkach i sylabach, które słyszałeś przed każdym atakiem. Poleci Ci udać się do Gorana, które jest obeznany w tej tematyce. Jeśli nie chcesz marnować czasu na jego szukanie udaj się do wschodnich murów Greyfell a następnie idź na północ. Nie możesz go przegapić :-) Goran powie Ci, że sylaby te tworzą imię Shin Tar Guara, potężnego czarnoksiężnika, który zamieszkiwał kiedyś Greyfell. Dowiesz się też kilku innych rzeczy, które nie mają jednak wpływu na przebieg questu. Wracaj do Sandora, będziecie musieli razem udać się do jaskini, w której znajduje się ponoć jego grobowiec. Zapisz stan gry!

Podprowadź też w to miejsce swoją armię (jaskinia jest na południe od monumentu) - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.2 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Podprowadź też w to miejsce swoją armię (jaskinia jest na południe od monumentu). Zaczekaj aż zjawi się tu główny bohater i Sandor. Podejdź do jaskini i wypowiedz imię czarnoksiężnika a ten po chwili pojawi się na planszy. To zdecydowanie najsilniejszy przeciwnik z jakim do tej pory przyszło Ci walczyć (23 poziom doświadczenia). Gdyby tego było jeszcze było posiada wrodzoną umiejętność, dzięki której na bieżąco leczy swoje rany.

Koniecznie musisz okrążyć go ze wszystkich możliwych stron. Dobrze by było gdyby atakował go również główny bohater, oczywiście jeśli jest wojownikiem, mag powinien z daleka rzucać czary (najlepiej osłabiające czarnoksiężnika). Armia atakująca Shin Tar Guara musi składać się z co najmniej 15 jednostek, co najmniej połowa z nich z pewnością polegnie w walce. Po skończonej bitwie zbadaj ciało czarnoksiężnika. Znajdziesz tu szafir (to bardzo cenny gem, nie sprzedawaj go!), oraz magiczną księgę.

Z księgą udaj się do Gorana (Sandora nie musisz już odwiedzać) - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.2 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Z księgą udaj się do Gorana (Sandora nie musisz już odwiedzać). Niestety, będzie jedynie w stanie rozpoznać pojedyncze sylaby. Okazuje się, iż księga została zaszyfrowana. Goran poleci Ci udać się z nią do Dariusa z Liannon. Z tym questem jeszcze trochę zaczekamy.

Tuż obok Gorana stoi Orthanc, porozmawiaj z nim - 5.9 [ROZDZIAŁ 1] Icegate Marsh - Pozostałe questy cz.2 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Tuż obok Gorana stoi Orthanc, porozmawiaj z nim. W trakcie rozmowy będziesz mógł wybrać jedną z dwóch opcji dialogowych - spytać go o zbroję lub magiczną broń. Każdy z tych przedmiotów jest związany z osobnym questem. W sprawie zbroi musisz skontaktować się z Sunderem zamieszkującym Liannon, z kolei do produkcji mieczyka potrzebnych jest pięć kamieni dusz. Oba te questy zaliczymy dopiero za jakiś czas.