Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6.8 Questy dodatkowe - Southern Windwalls | SpellForce Zakon Świtu poradnik SpellForce: Zakon Świtu

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

6.8 Questy dodatkowe - Southern Windwalls

1. Earthblade

START: rozmowa ze Skarvigem [Southern Windwalls]

PRZEBIEG:

 

1) rozmowa z Servant of the Deep [Stoneblade Mountain]

2) przekazanie Servant of the Deep 300 sztuk rudy [Stoneblade Mountain]

3) pokonanie pięciu magicznych golemów [Stoneblade Mountain]

4) rozmowa z Servant of the Deep [Stoneblade Mountain]

5) pokazanie zdobytego przedmiotu Skarvigowi [Southern Windwalls]

6) rozmowa z Urakiem (musisz zgodzić się na dalsze "formowanie" miecza) [Southern Windwalls]

7) zdobycie łez bezdusznej istoty (Tears of Soulless Being) [Howling Mounds]

8) zdobycie dwóch kamieni wiecznego ognia (Stone of Eternal Fire) [Eloni / Leafshade / Southern Windwalls / Farlorn's Hope x2 / The Rift]

9) zdobycie sztabki adamantium [Stoneblade Mountain]

10) zdobycie krwi demona [Mulandir / The Rift]

11) przekazanie wszystkich składników Urakowi [Southern Windwalls]

KONIEC: powtórna rozmowa z Urakiem po pewnym czasie [Southern Windwalls]

NAGRODA: świetny miecz (tytułowy Earthblade)

2. The Bigger They Are...

START: rozmowa z Lordericem [Southern Windwalls]

PRZEBIEG:

 

1) zdobycie niezbędnych składników [Southern Windwalls]

2) przekazanie składników Lordericowi [Southern Windwalls]

3) zdobycie mięsa od Brona [Southern Windwalls]

4) podanie Horgrowi zatrutego mięsa (W NOCY!!!) [Southern Windwalls]

KONIEC: zabicie Horgra nad ranem [Southern Windwalls]

NAGRODA: brak

3. Predator's Fur

START: odnalezienie jednego z futer [Southern Windwalls]

PRZEBIEG:

 

1) rozmowa z Mirią [Southern Windwalls]

KONIEC: podarowanie Mirii trzech skór [Southern Windwalls]

NAGRODA: kurtka (Fur Jacket)

4. White Shadow

START: "rozmowa" z małym wilczkiem (Tinara's Cub) [Southern Windwalls]

PRZEBIEG:

 

1) podarowanie wilkowi kawałka mięsa od Brona [Southern Windwalls]

2) odeskortowanie wilczka do jego rodziców [Southern Windwalls]

KONIEC: "rozmowa" z Tanarem [Southern Windwalls]

NAGRODA: cenny run (łucznik 11lvl)

5. Dragon Armor

START: zdobycie łusek małego smoka [Southern Windwalls]

PRZEBIEG:

 

1) pokazanie łusek Orthancowi [Greyfell]

2) zabicie Fyrmira [Farlorn's Hope]

KONIEC: przekazanie łusek dorosłego smoka Orthancowi [Greyfell]

NAGRODA: świetna smocza zbroja (Dragonscale Armor, Dragonscale Greaves)