Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 10 - Powietrze A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 10 - Powietrze - Faza Początkowa

1 - Etap 10 - Powietrze A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 10 - Powietrze A | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Marrat

2. Denderdahl

3. Mondesir

4. Krankenauer

5. Kaldermat

6. Gylmuth

7. Colebronn

8. Ralmor

9. Frolebeck

10. Slyfar

11. Valenstar

12. Guildeniss

13. Rhoda

14. Frusia

15. Runenmark

16. Kromik

17. Phranenahr

18. Pharufia

19. Sylder

20. Xaprai

21. Willderac

22. Grondale

Magowie:

Merlin - sfera powietrza, rasa początkowa Ludzie

Fangir - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy stolica Kromik [16]

Artica - sfera powietrza, rasa początkowa Frostlingowie, stolica Valenstar [11]

Arachna - sfera śmierci, rasa początkowa Mroczne Elfy, stolica Xaprai [20]

Leć na N, jak kazał Gabriel , i zajmij Marrat [1] . Przy zajmowaniu okolicznych włości uważaj na stada Wilków. Przy okazji wypróbuj Powietrzną Galerę (ważne jest by atakować samą Galerą, bez desantu). Idź drogą na NE, trafisz na 2 miasta Mondesir [3] i Denderdahl [2] , które bez zastanowienia zajmij. W okolicy panoszy się Lodowy Smok - z pomocą czarów Merlina Powietrzna Galera powinna sobie z nim poradzić.

Oddziałem wzmocnionym Galerą wejdź do Tunelu [1] , spotkasz tam Bohatera [U] - wynajmij go. Całą podziemną wyprawę skieruj na E i zdobądź Pharufię [18] . Uważaj na silną armię Arachny - lepiej ją wymiń. Ufortyfikuj Pharufię a oddziałem szturmowym udaj się dalej na E i wejdź w Teleport [T] . Portal przerzuci Twój oddział do centrum podziemi - możesz tam trafić na słabo strzeżone miasta Arachny ale nie polecam ich zajmować - bardzo ciężko byłoby Ci je później utrzymać. Lepiej od razu wejdź w sąsiedni Teleport [T] - tym razem wyrzuci Cię na Powierzchnię [x] w okolicach Krankenauer [4] .

Nie wznoś Wieży Magicznej w swych miasteczkach, zamiast tego wybuduj parę Katapult, załaduj je na Powietrzną Galerę razem z Merlinem (jeśli Galera już się roztrzaskała, to użyj czaru Zamrożenie Wody) i zdobądź Krankenauer [4] . Koniecznie utrzymuj tam liczny garnizon i wznieś Strażnika Wieży.

Z Krankenauer uderz na SE - jest tam dużo sił Arachny , postaraj się niszczyć wszystkie słabsze oddziały. Pobaw się z nimi w "kotka i myszkę": zajmij Wieżę [W] lub Przekaźnik [M] wycofaj się na bezpieczną odległość i odczekaj turę lub dwie; Arachna wyśle słaby oddział by odzyskać posiadłość - wtedy zaatakuj. Gdy osłabisz jej siły zajmij któreś z tamtejszych miast (Colebronn [7] , Gylmuth [6] lub Ralmo r [8] ). Nie zapominając o obronie już zdobytych, zajmij kolejne osady. Gdy zobaczysz wrogiego Bohatera bez obstawy koniecznie go zabij.

Koncentrując się na wojnie z Arachną nie przeocz ofensywy Articii - w pewnym momencie może ona zaatakować Pharufię [18] i Krankenauer [4] .

Gdy już zepchniesz Arachnę do podziemi, to zajmij się Articą . Walczyć w tunelach jest naprawdę ciężko, miasta które tam zdobędziesz będą bardzo szybko atakowane zarówno przez Arachnę jak i przez Articę - radzę po prostu pozostawić groty Krasnoludom Fangira i skupić się na wojnie na powierzchni ziemi. Fangir pod ziemią będzie się męczył dość długo, ale z pozytywnym skutkiem - zwiąże tam wszystkie siły Arachny i dużą część armii Articii .

Gotując się do ostatecznego szturmu na Articę zwróć uwagę na jej Lodowe Smoki - oddział złożony nawet z kilkunastu doborowych Rycerzy nie wyrządzi Smokowi żadnej krzywdy - polecam zainwestowanie w kilka Galer Powietrznych i obsadzenie ich Piratami. Przed ostatecznym szturmem zajmij dwie wioski leżące na S od Valenstar [11] i wyłap wszystkie kręcące się tam pojedyncze Mamuty (w obliczu Galery Powietrznej Mamuty są całkowicie bezsilne).

Gdy wykończysz Articę pomóż Fangirowi w podziemiach, choć całkiem możliwe, że nie zdążysz ze wsparciem i Fangir sam, bez Twojej pomocy, zniszczy Arachnę .