Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 06 - Woda C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 6 - Woda - Faza Specjalna

1 - Etap 06 - Woda C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 06 - Woda C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Shepherd Falls

2. Markis

3. Balag

4. Dundur

5. Rumd

6. Pok

7. Dukston

8. Pzuh

9. Bogog

10. Valok

Magowie:

Merlin - sfera wody, rasa początkowa Elfy

Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Bogog [9]

 

Startujesz na małej wysepce z jeszcze mniejszą osadą w [1] - nie ma sensu w niej zostawać Merlinem , bo zbudowanie Magicznej Wieży zajęło by Ci więcej czasu niż przejście tego rozdziału. Jednym Bohaterem zwiedź wysepkę, a resztę ekipy, wraz z magiem , załaduj na Statek i płyń na NW.

Gdy wylądujesz na brzegu zdobądź z marszu Markis [2] . Idź drogą na N, aż dojdziesz do Ruin Miasta Lindon [R] . Pionierów masz po to by je odbudować. Gdy miasto ożyje dołączy do Ciebie kilku Elfów - jeśli będą wśród nich Druidzi, to znaczy, że szczęście Ci sprzyja (Druidzi, to jedna z moich ulubionych formacji wojskowych w tej grze - odpowiednio stosując ich umiejętności Zaplątanie i Oswojenie Zwierzęcia możesz rozbijać duże siły przeciwnika i jeszcze powiększać swoją armię; by w pełni wykorzystać umiejętności Druida musisz mu jednak zapewnić obstawę).

Jednego Bohatera z obstawą poślij wodą na E część zatoki w której startowałeś. Znajdują się tam dwie słabo chronione osady Goblinów - Balag [3] i Dundur [4] . Gdy je zajmiesz w okolicy pojawi się armia Mab , ale obecność Bohatera w mieście na jakiś czas zniechęci ją do ataku. Głównym problemem gniazd Goblinów jest ich skłonność do buntowania się - tylko odpowiednia siła garnizonu utrzyma ich w ryzach. Nakazanie migracji do Elfów lub Halflingów znacznie pogorszy nastroje w mieście na kilka tur, ale w sumie jest to rozsądne wyjście z sytuacji. Elficcy łucznicy bardzo przydadzą się w obronie.

W odbudowanym Lindon warto wzbogacić Wieżę tak, by swym zasięgiem obejmowała Dundur . Mab w końcu postanowi odzyskać Dundur i Balag . Utrzymując tam silne garnizony obrońców jednocześnie formuj armie, którymi zaatakujesz leżące na NE Rumd [5] i na SE Pok [6] .

Gdy zwiedzisz już całą dolinę Lindon wejdź tam w podziemia. Zajmij tam Pzuh [8] i pozwiedzaj okolice. Następnie wejdź w leżący na NE od Pzuh Teleport . Gdy wyjdziesz z Portalu udaj się Tunelem na NW i wyjdź na powierzchnię - gdy porozmawiasz tam z Halflingami, to do Ciebie dołączą wraz z wioską Dukston [7] .

Na NW krańcu mapy znajduje się mała wysepka ze Zburzoną Wieżą [zW] , jeśli ją odbudujesz (Pionierami) a następnie wejdziesz do niej oddziałem, to oddział ten zostanie przerzucony do ukrytego Skarbca . Nie obiecuj sobie za wiele - kosztowności jest tam niezbyt dużo, no ale zawsze jakaś przygoda :).

Podziemia eksploruj silnymi armiami - często można tam napotkać oddziały Mab , a jej Olbrzymie Żuki mogą stać się zmorą dla wątłych Elfów. Nim dokonasz szturmu na cytadelę Mab w Bogog [9] warto wykonać w okolicznych Jaskiniach kilka rajdów i rozbić kręcące się tam oddziały - jeśli Mab się przestraszy i skoncentruje wszystkie siły w swej stolicy, będzie Ci bardzo trudno ją dostać.