Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Spis atrybutow cz.1 | Spis atrybutów w Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Atak błyskawicą (Lightning Strike) - jednostka ma szansę (atak 8) zadać obrażenia od błyskawicy. (AB)

Atak magią śmierci (Death Strike) - jednostka, gdy atakuje ma szansę (atak 8) wzmocnić obrażenia magią śmierci. (AŚ)

Atak magiczny (Magic Strike) - jednostka ma szansę (atak 8) zadać obrażenia od magii. (AM)

Atak mrozem (Cold Strike) - jednostka, gdy atakuje ma szansę (atak 8) wzmocnić obrażenia uderzeniem mrozu. (AMr)

Atak obrotowy (Round Attack) - jednostka wykonuje obrót atakując wszystko dookoła (uwaga na własne wojska!). Plusem jest to, że trafieni przeciwnicy nie wykonują rewanżowego uderzenia.

Atak ogniem (Fire Strike) - jednostka ma szansę (atak 8) zadać obrażenia od ognia. (AO)

Atak świętą energią (Holy Strike) - jednostka ma szansę (atak 8) zadać obrażenia świętą energią. (AS)

Atak trucizną (Poison Strike) - jednostka ma szansę (atak 8) zadać obrażenia trucizną. (AT)

Autodestrukcja (Self Destruct) - atak 15, obrażenia 12 (ogień, fizyczne, również mury), próba 1 :). Gobliński bomber wysadza się w powietrze raniąc wszystko dookoła.

Bard (Bard's Skills) - znacznie poprawia morale w całym oddziale. Dokładnie o 30 punktów każdej jednostce.

Blok (Block) - daje jednostce premię 3 punkty odporności (Defense) przy każdym fizycznym ataku z odległości (np. z łuku) lub pierwszym uderzeniu z bliska.

Błogosławiony (Blessed) - daje jednostce premię 2 punkty do obrony (Defense) i 2 punkty do odporności na magię (Resisiance) oraz Ochronę przed Magią Śmierci (Death Protection).

Budowa drogi (Build Roads) - jednostka buduje drogę.

Budowa posterunku (Build Outpost) - pionierzy mogą założyć nowe miasto (w odległości nie bliższej niż 10 heksów od innej osady). Przy budowie posterunku jednostka się "zużywa".

Celność w strzelaniu (Marksmanship) - zwiększa umiejętności strzeleckie jednostki, na każdym kolejnym poziomie dodaje +1 do ataku i +1 do obrażeń zadawanych bronią pociskową. (C1)

Chodzenie po górach (Mountaineering) - pozwala jednostce na chodzenie po górach.

Chodzenie po wietrze (Wind Walking) - pozwala na unoszenie się nad każdym rodzajem terenu.

Chodzenie po wodzie (Water Walking) - pozwala na chodzenie po wodzie.

Chodzenie po ziemi (Walking) - pozwala na poruszanie się po ziemi.

Czarne pociski (Black Bolts) - atak 8, obrażenia 4 (śmierci), strzały 3. Jednostka wystrzeliwuje promienie magii śmierci. (CzP)

Czarodziej specjalista (Casting Specialist) - daje premię +10 do punktów rzucania czarów (odnawianych co turę).

Dalekie widzenie (Vision) - zwiększa pole widzenia jednostki o 2 heksy na poziom atrybutu. (W1, W2)

Domena ognia (Fire Domain) - jednostka na terytorium wrogiej domeny ognia jest narażona na obrażenia od ognia na początku każdej tury.

Domena trucizny (Poison Domain) - jednostka znajdująca się we wrogiej domenie trucizny ma obniżone współczynniki atak, obrażenia, obrona i odporność o -2 punkty.

Domena życia (Life Domain) - oddział jest w przyjaznej domenie i jest leczony na początku każdej tury.

Furia (Fury) - jednostka dostaje premię +2 do zadawanych obrażeń, +2 do odporności na magię (Resistance), silną wolę (Willpower) i karę -2 do obrony (Defense).

Kamienna skóra (Stone Skin) - premia +3 do obrony (Defense).

Kontrola zwierzęcia (Control Animal) - atak 15, próba 1, na dotyk. Jednostka oswaja dzikie zwierzę lub płoszy wrogiego wierzchowca. Zwierzę można zwerbować do swojej armii, natomiast spłoszony wierzchowiec przez 3 rundy traci połowę punktów ruchu.

Kopanie tuneli (Tunneling) - umożliwia przebijanie ścian w podziemiach.

Kruszenie murów (Wall Crushing) - jednostka może niszczyć mury obronne. (KM)

Latanie (Flying) - jednostka unosi się w powietrzu, porusza się po całej mapie a w walce nie może być atakowana przez jednostki naziemne (ale jest narażona na odpowiedź gdy sama zaatakuje). (L)

Leśnictwo (Forestry) - poruszanie się po lesie bez kar do szybkości.(Lś)

Lżenie (Taunt) - atak 15, próba 1. Swashbuckler może sprowokować wrogą jednostkę, by ta przez 3 kolejne rundy atakowała tylko jego.

Łucznictwo (Archery) - atak 8, obrażenia 4 (fizyczne), strzały 3. Jednostka strzela z łuku. (Ł)

Magiczne pociski (Magic Bolts) - atak 10, obrażenia 4 (magia), strzały 3. (MP)

Magiczny przekaźnik (Magic Relay) - znacznie rozszerza domenę magii czarodzieja wokół jednostki.

Magiczny wierzchowiec (Magical Mount) - jednostka jeździ na magicznym wierzchowcu, który nie ulega wrogim próbom przejęcia kontroli. (MW)

Mgiełka dymu (Smoky Haze) - jednostkę otacza dym, który zatruwa (atak 8) wrogów bezpośrednio ją atakujących.

Mroczny podarunek (Dark Gift) - premia +2 do obrażeń i atak magią śmierci (Death Strike)

Mroźny pocisk (Frost Bolts) - atak 10, obrażenia 7 (mróz), strzał 1. Trafiona jednostka ma szansę zostać zamrożona na 3 rundy. (MrP)

Naprawa maszyny (Repair Machine) - jednostka może naprawić 10 "punktów życia" maszyny.

Nieumarły (Undead) - jednostka jest niewrażliwa na obrażenia od magii śmierci, na obrażenia od trucizny, na sianie paniki (Cause Fear) i na uwiedzenie (Seduce) ale może ulec panice pod wpływem "Odpędzenia nieumarłych".

Niewidzialność (Invisibility). - na głównej mapie jednostka jest niewidzialna dla wrogów.

Obleziony przez robale (Swarmed) - jednostka traci 2 punkty życia na rundę. Owady mogą przenieść się na sąsiadującą jednostkę.

Ochrona przed błyskawicami (Lightning Protection) - redukcja 50% obrażeń od błyskawicy. (OB)

Ochrona przed magią (Magic Protection) - redukcja 50% obrażeń od magii. (OM)

Ochrona przed magią śmierci (Death Protection) - redukuje o 50% zadawane jednostce obrażenia od magii śmierci. (OŚ)

Ochrona przed mrozem (Cold Protection) - redukuje obrażenia od mrozu zadawane jednostce o 50%. (OMr)

Ochrona przed obrażeniami fizycznymi (Physical Protection) - redukcja 50% obrażeń fizycznych.

Ochrona przed ogniem (Fire Protection) - obrażenia od ognia przyjmowane przez jednostkę są redukowane o 50%. (OO)

Ochrona przed świętymi obrażeniami (Holy Protection) - redukcja 50% obrażeń od świętej energii. (OS)

Ochrona przed trucizną (Poison Protection) - redukcja 50% obrażeń od trucizny. (OT)