Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Hobbit - poradnik do gry

The Hobbit - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit poradnik The Hobbit

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Zaczynasz w swoim domku w Hobbitonie - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Zaczynasz w swoim domku w Hobbitonie. Idź do pokoju, biorąc po drodze czerwony kryształ (odpowiada on za punkty odwagi). Otwórz kufer i weź swoją laskę. Wyjdź na zewnątrz przez drzwi za Gandalfem i zapisz grę przy żółtym punkcie. W ogródku na prawo od drzwi domku Bilba znajdziesz worek srebrnych monet. Pod tarasem leżą 3 punkty odwagi. Jeszcze jeden znajdziesz za najbliższym drzewem.

Przeszukaj krzaczki w pobliżu ogródka, gdzie znajdziesz 10 punktów odwagi - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Przeszukaj krzaczki w pobliżu ogródka, gdzie znajdziesz 10 punktów odwagi. W samym ogródku napotkasz na kolejne 5. Na drodze przed domkiem Bilba znajdziesz jeszcze 3 punkty i srebrną monetę.

Przejdź dalej drogą i porozmawiaj z Gammer, która poprosi cię o odnalezienie jej igły krawieckiej - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Przejdź dalej drogą i porozmawiaj z Gammer, która poprosi cię o odnalezienie jej igły krawieckiej. Podnieś srebrną monetę sprzed jej domu.

Teraz zagadaj do kolejnej kobiety stojącej przy drodze - Hanny - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Teraz zagadaj do kolejnej kobiety stojącej przy drodze - Hanny. Ta poprosi cię o przyniesienie jej maślnicy.

W tym celu idź do szopy - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

W tym celu idź do szopy. Weź stos monet i podnieś maślnicę [ENTER]. Zanieś ją do Hanny i postaw na ziemi. W nagrodę dostaniesz jagodowe herbatniki i sporo punktów odwagi. Idąc dalej drogą, podnieś 9 srebrnych monet i 3 punkty odwagi. Zbierz 8 punktów odwagi sprzed domków, a także monetę z tarasu przy jednym z nich. Następnie wskocz na linę i wejdź na dach. Na nim znajdziesz 3 zielone punkty odwagi.

Teraz zejdź na dół i przesuń stos siana pod skałę - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Teraz zejdź na dół i przesuń stos siana pod skałę. Wskocz wpierw na stos, a kolejno na skałę.

Podejdź do Sandymana stojącego w pobliżu mostu i porozmawiaj z nim - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Podejdź do Sandymana stojącego w pobliżu mostu i porozmawiaj z nim. Powie ci że most jest zepsuty, ale jest w stanie go naprawić, jeśli przyniesiesz mu młotek i gwoździe. Wejdź do młyna, zbierając przedtem leżące przed wejściem punkty odwagi. Zapisz grę przy żółtym punkcie. Na prawo od wejścia znajdziesz zielony kryształ. Idź po stosach siana po lewej i wskocz na górę. Pozbieraj kryształy i przeskocz na drewnianą platformę. Zbierz kolejne kryształy i przeskocz po linie na drugą stronę. Rozbij trzy słoiki i weź gwoździe.

Wyjdź na zewnątrz i idź w stronę jeziora, gdzie czeka cię trochę skakania - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i idź w stronę jeziora, gdzie czeka cię trochę skakania. Przeskakuj po kolejnych liściach liliowych i skałach, zbierając punkty odwagi. Jeśli uda ci się nie wpaść do wody przy przeskakiwaniu po liściach, dostaniesz dodatkowo sporo kryształów. Na szczycie czeka na ciebie jeszcze trochę skakania. Wpierw jednak zapisz stan gry.

Wskakuj po stopniach do momentu, aż dotrzesz na wzgórze ze stojącym obok Carlem, który da ci młotek - 01 - An Unexpected Party cz.1 | The Hobbit - The Hobbit - poradnik do gry

Wskakuj po stopniach do momentu, aż dotrzesz na wzgórze ze stojącym obok Carlem, który da ci młotek. Obok drzewa znajdziesz napój leczniczy. Przeskocz na wysoką skałę, wykorzystując do tego swoją laskę [CTRL] + [SPACJA]. Podnieś 4 kryształy i przeskocz na kolejną skałę, gdzie znajduje się kilka grzybków. Zejdź na dół i wróć w stronę młyna. Za sianem znajdziesz sakiewkę monet. Wskocz z brzegu na młyn, aby dostać się na górę.