Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous poradnik Armed & Dangerous

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Biegnij do stojącej kawałek dalej tawerny - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Biegnij do stojącej kawałek dalej tawerny. Na sam początek otrzymasz ładunki wybuchowe, które posłużą Ci do wysadzenia kolejnych bram. Oprócz tego musisz się odpowiednio dozbroić. OBOWIĄZKOWO weź wyrzutnię rakiet (dopalona wersja!!!), warto też zabrać Mortara a to dlatego, że pod koniec misji czeka Cię starcie z robotami, które są wyjątkowo wrażliwe na tę broń.

Kieruj się do pierwszej zamkniętej bramy - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Kieruj się do pierwszej zamkniętej bramy. Zauważ, że tuż przy niej rozstawiono CKM-a. Pozbądź się gostka, który obsługuje karabin (wyrzutnia rakiet albo kilka bombek). Podbiegnij do bramy i przyczep do niej ładunek. Biegnij dalej.

Po drodze wpadniesz oczywiście na kilku wrogów, część z nich poukrywała się w domach, ale nie warto ich niszczyć, bo zostaniesz ukarany minusowymi punktami - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Po drodze wpadniesz oczywiście na kilku wrogów, część z nich poukrywała się w domach, ale nie warto ich niszczyć, bo zostaniesz ukarany minusowymi punktami. Wysadź drugą bramę i pozbądź się kolejnego stanowiska maszynowego. Pozostała Ci już tylko jedna brama do wysadzenia. Podbiegnij do niej i załóż ładunek.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

1) BREAK CITY GATES, REACH ZEPPELIN DOCK (Wysadź bramy prowadzące do kolejnych partii miasta a następnie dostań się do przystani Zeppelinów)

Przygotuj sobie wyrzutnię rakiet - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Przygotuj sobie wyrzutnię rakiet. Powinna ona namierzyć co najmniej dwa pewne cele. Zdejmij oddalonych od Ciebie przeciwników i ruszaj prosto. Jeśli chcesz możesz wejść do drugiej tawerny. Nie znajdziesz tu co prawda żadnych przedmiotów czy giwer, ale odnowisz przynajmniej utracone zdrówko.

Biegnij dalej - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Biegnij dalej. Zbliż się do większej bramy i załóż ładunek wybuchowy. Znajdziesz się tuż przy Zeppelinie. Niestety, jest on silnie broniony. Mam tu przede wszystkim na myśli roboty, pojedynczymi żołnierzami nie musisz się zbytnio przejmować. Wystrzel do maszyn z wyrzutni rakiet i biegnij na dół.

Przy jednym z domów po lewej znajdziesz jetpack - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Przy jednym z domów po lewej znajdziesz jetpack. Skorzystaj z niego. Na początek dobrze jest używać wyrzutni rakiet. Miej jednak na uwadze to, iż powinna ona namierzać same roboty a nie pojedynczych wojaków, którzy nie stanowią praktycznego żadnego zagrożenia.

Widoczne na screenie roboty są wrażliwe na Mortara - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Widoczne na screenie roboty są wrażliwe na Mortara. Wyląduj więc na ziemi i zacznij do nich strzelać. Jeśli skończy Ci się amunicja to spróbuj jej poszukać przy tawernie albo zabij kilku przeciwników i zobacz co po nich pozostanie. Musisz wykończyć wszystkie znajdujące się tu roboty.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

2) DESTROY ALL ZEPPELIN DOCK DEFENDERS (Pozbądź się oddziałów broniących sterowca)

Jedyne co Ci pozostało to udać się do Zeppelina - Misja 20 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Jedyne co Ci pozostało to udać się do Zeppelina. Aby misja została zaliczona musisz podejść do niego z boku (pokazane na screenie), tak aby docelowo znaleźć się pod nim. Po chwili powinna się wyświetlić stosowna informacja.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

3) COMMANDEER THE ZEPPELIN AND ESCAPE (Odleć porwanym Zeppelinem)