Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 20 cz.1 | Armed & Dangerous poradnik Armed & Dangerous

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

MISJA 20 - ESCAPE FROM FORGE!

Opis misji: Znaleźliście się w potrzasku, musicie uciec z zamku eliminując po drodze podwładnych króla

ROZKAZ:

1) GET OUT OF HERE (Ucieknij z zamku)

Ważne informacje: Misja ta jest stosunkowo prosta, szczególnie jeśli zestawi się ją z poprzednimi etapami. Niewielkie problemy mogą Ci tylko sprawić roboty pilnujące drugiego Zeppelina aczkolwiek przy odrobinie wprawy poradzisz sobie z nimi już przy pierwszym podejściu.

Opis przejścia:

Na początek zajmiemy się zdobyciem Tokena gdyż aby go wziąć należy znacząco zboczyć z utartej ścieżki - Misja 20 cz.1 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Na początek zajmiemy się zdobyciem Tokena gdyż aby go wziąć należy znacząco zboczyć z utartej ścieżki. Nie idź więc do widocznego w oddali tunelu. Zamiast tego odwróć się i ruszaj na górę. Jeśli chcesz możesz się poruszać przy murze (po lewej).

Po drodze wpadniesz oczywiście na kilku wrogów przy czym nie jest to żadna elita - Misja 20 cz.1 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Po drodze wpadniesz oczywiście na kilku wrogów przy czym nie jest to żadna elita. Jeśli chcesz możesz rzucić w ich stronę kilkoma bombkami. Zatrzymaj się natomiast po dotarciu do ukazanego na screenie miejsca. Są tu aż CZTERY CKM-y. Najlepiej jest je wyelminować przy użyciu Land Shark Guna a tych, którzy przeżyli atak rekina osobiście dobić (bombki lub karabin maszynowy połączony ze strafe'owaniem).

Skieruj się w prawo - Misja 20 cz.1 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Skieruj się w prawo. Przy bramie a konkretnie pomiędzy drugim a trzecim stanowiskiem znajdziesz przedostatni Token - wazon. Zabierz go. Zanim zejdziesz na dół koniecznie zbadaj okolicę w poszukiwaniu wartościowych przedmiotów.

 

Możesz już wracać do punktu startu - Misja 20 cz.1 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Możesz już wracać do punktu startu. NIESTETY, nie będzie to takie łatwe a to dlatego, że na planszy pojawiły się dodatkowe oddziały, które właśnie zmierzają w stronę prowadzonej przez Ciebie drużyny. Dobrze jest wykorzystać drugi nabój z Land Shark Guna a niedobitki załatwić bombami lub po prostu zastrzelić.

Kieruj się w stronę tunelu - Misja 20 cz.1 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Kieruj się w stronę tunelu. Początkowo wpadniesz na zaledwie 3-4 wrogów. Dopiero gdy zbliżysz się do drugiego końca nadbiegną silniejsze oddziały. Nie musisz się jednak nimi zbytnio przejmować. Tak naprawdę należy uważać wyłącznie na pojedynczego komandosa, który nadbiegnie z lewej strony. Po chwili otrzymasz nowe wytyczne.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

1) GET OUT OF HERE (Ucieknij z zamku)

NOWE ROZKAZY:

1) BREAK CITY GATES, REACH ZEPPELIN DOCK (Wysadź bramy prowadzące do kolejnych partii miasta a następnie dostań się do przystani Zeppelinów)

2) DESTROY ALL ZEPPELIN DOCK DEFENDERS (Pozbądź się oddziałów broniących sterowca)

3) COMMANDEER THE ZEPPELIN AND ESCAPE (Odleć porwanym Zeppelinem)

W oddali powinieneś zauważyć większy patrol - Misja 20 cz.1 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

W oddali powinieneś zauważyć większy patrol. Tak czy inaczej będziesz się go musiał go kiedyś pozbyć. Jeśli chcesz możesz to uczynić tu i teraz. Dwoch komandosów idących z przodu załatw ze snajperki a tych, którzy nadbiegną poczęstuj bombkami. Biegnij w lewo. Po drodze będziesz musiał zniszczyć wieżę rakietową. Najlepiej jest biec w bok i jednocześnie strzelać do niej z karabinu maszynowego.