Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous poradnik Armed & Dangerous

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

 

Teraz musisz wykonać trzy nowe czynności: pozbyć się syren alarmowych (screen), wysadzić kolejny oznaczony dom i zniszczyć baraki na górze - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Teraz musisz wykonać trzy nowe czynności: pozbyć się syren alarmowych (screen), wysadzić kolejny oznaczony dom i zniszczyć baraki na górze. Przygotuj sobie Mortara, bo czeka Cię wyjątkowo ciężka przeprawa.

Twoje zadanie będzie polegało na wysadzaniu takich oto dział - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Twoje zadanie będzie polegało na wysadzaniu takich oto dział. Na szczęście nie są one tak mocne jak początkowo mogłoby się wydawać, szczególnie teraz, gdy masz Mortara. 2-3 pociski z tej broni powinny definitywnie załatwić sprawę. Jeżeli chcesz możesz się też wysłużyć jednym z większych głazów, który załatwi gostka przy dolnym działku. Zanim ruszysz dalej upewnij się, że okolica została oczyszczona. Wylecz się lub (jeśli to koniecznie) wróć do tawerny.

 

Oprócz wspomnianych już dział będziesz się musiał pozbyć dwóch tradycyjnych stanowisk - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Oprócz wspomnianych już dział będziesz się musiał pozbyć dwóch tradycyjnych stanowisk. Paradoksalnie trudniej będzie zdezaktywować CKM-a a to dlatego, że przy prawym działku są wybuchowe beczki. Chyba wiesz jak je potraktować :-)

Uważaj ponieważ ponownie wpadniesz na kilku snajperów - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Uważaj ponieważ ponownie wpadniesz na kilku snajperów. Biegnij jedyną możliwą ścieżką. Po chwili powinieneś zauważyć czwartką już chatkę. Dobrze jest ją wysadzić z większej odległości tak, żeby później nie zawracać już sobie nią głowy.

Kolejna seria obiektów do zniszczenia: syrena alarmowa, działo po lewej oraz baraki w oddali - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Kolejna seria obiektów do zniszczenia: syrena alarmowa, działo po lewej oraz baraki w oddali. Nie zbliżaj się zbytnio do działa, bo błyskawicznie stracisz energię. Spróbuj posłać w to miejsce Sticky Bombs. To dobry moment na użycie czarnej dziury.

Zauważ, że udało Ci się zajść od tyłu dwa dobrze już znane działa - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Zauważ, że udało Ci się zajść od tyłu dwa dobrze już znane działa. Uwaga! Trzecie jest na górze po lewej. Musisz się nim zająć w pierwszej kolejności! Jako że jesteś po wyjątkowo ciężkiej przeprawie wykorzystaj wolną chwilę do pozbierania okolicznych przedmiotów.

 

Powoli zbliżamy się do końca - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Powoli zbliżamy się do końca. Wybierz niezbadaną odnogę (ta przy dwóch działach prowadzi do tawerny). Wpadniesz na kolejne działo oraz baraki. Potraktuj te obiekty z należytym szacunkiem :-) Uwaga! Zbieraj amunicję do Mortara poniważ za chwilę będziesz jej potrzebował!

Dotrzesz w końcu do ostatniej lokacji, która jest pilnowana przez Q1-12 - Misja 6 cz.2 | Armed & Dangerous - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Dotrzesz w końcu do ostatniej lokacji, która jest pilnowana przez Q1-12. Najlepiej jest się go pozbyć przy użyciu Mortara. Na szczęście nie ma on zbyt mocnego pancerza także kilka celnych pocisków definitywnie go unieruchomi. Wysadź w powietrze dwie ostatnie chatki a misja zostanie zaliczona.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

1) DESTROY 6 BULLSEYE HOUSES AND THE Q1-12 (Zniszcz sześć zaznaczonych domów, w których stacjonują wrogie jednostki oraz robota Q1-12)