Armed & Dangerous - poradnik do gry

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Armed & Dangerous - poradnik do gry

Zanim rozpoczniesz właściwą grę radziłbym zapoznać się z dołączonymi do solucji poradami - Armed & Dangerous - poradnik do gry

Zanim rozpoczniesz właściwą grę radziłbym zapoznać się z dołączonymi do solucji poradami. Podpowiadają one między innymi jak skutecznie walczyć a także na jakie bronie i gadżety warto się decydować. Solucja dokładnie opisuje wszystkie misje jakie pojawiają się w grze. Na wstępie objaśniam cele tłumacząc podawane przez komputer rozkazy. Jeśli to będzie konieczne zwrócę ponadto Twoją uwagę na wybrane szczegóły związane z danym etapem.

W przypadku zaliczania kolejnych questów pojawiają się stosowne informacje:

ROZKAZ:

x) NAZWA (Tłumaczenie)

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

x) NAZWA (Tłumaczenie)

Istotną rolę w mojej solucji spełniają kolory. Zanim przejdziesz do właściwego opisu zapoznaj się z ich oznaczeniami:

Kolor czerwony - tawerny (puby) - lokacje, w których wypada zapisywać stan gry, dozbrajać sterowaną postać oraz leczyć całą drużynę; Uwaga! W przeciwieństwie do wersji konsolowej stan gry można zapisywać w każdym momencie przy czym ja będę na czerwono oznaczał tylko i wyłącznie tawerny

Kolor zielony - miejsca, w których ukryto cenne Tokeny, czyli przedmioty, które pozwalają odblokować dodatkowe opcje (np. filmiki czy etapy)

Kolor niebieski - ważne przedmioty; warto przy okazji zaznaczyć, iż nie ma ich tu tak dużo jak można by się początkowo spodziewać, podstawowe sprzęty (przede wszystkim nowe giwery) należy zabierać z tawern

Kolor szary - ciekawostki, które nie mają wpływu na właściwą grę a mają jedynie za zadanie uprzyjemnić zabawę czy wytłumaczyć sens niektórych scen (m.in. przerywnikowych)

Przy okazji chciałbym też uczulić na regularne zapisywanie stanu gry. "A&D" w niektórych miejscach może zaskoczyć nawet bardziej doświadczonych graczy. Lepiej jest odpowiednio wcześnie się zabezpieczyć.

Informacje o Armed & Dangerous - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 42, ilustracje: 260 .

Popularne strony w Armed & Dangerous - poradnik do gry