Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podgórze, Poziom 3 | ROZDZIAŁ 1 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

A - Poziom 3 - Centrum / Poziom 2 - Centrum - Podgórze, Poziom 3 | ROZDZIAŁ 1 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark - Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Poziom 3 - Centrum / Poziom 2 - Centrum

B - Poziom 3 - Centrum / Poziom 3 - Północ

C - Poziom 3 - Północ / Poziom 3 - Zachód

Na początku czeka cię walka z Drowami. Są oni w różnych miejscach naokoło zejścia z góry, a także dalej, w następnym pomieszczeniu na północ. Jeden z nich zostawi Zbroję Wolności . W [1] albo [2] (zależy, gdzie pójdziesz) zaczepi cię Nathyrra , porozmawia z tobą o tym, że Drowami kieruje Valsharessa , a także o Formianach. Dostaniesz zadanie - Nieoczekiwany sojusznik . Postaw tutaj punkt teleportacyjny i wróć się do Durnana w gospodzie. Za tą informację możesz dostać albo +3 punkty w stronę dobrego (jeśli odmówisz nagrody) albo 3000 złota + 1000 za każdy twój poziom. Wróć się do Poziomu 3 - Centrum.

Idź na południe, znajdziesz się w [3] i będziesz otoczony przeciwnikami, więc uważaj. W walce Formianie pomogą ci. Przeszukaj ciała wrogów, znajdziesz m.in.: topór Piaskowa Burza , Zbroję Dowodzenia , Zbroję ze Skóry Czerwonego Smoka , Buty Gargulca , Wesołe Ostrze , Bransolety Zręczności +4 , Sztylet +1 i Laskę Dowodzenia . Idź do [4] i przesuń dźwignię. Zabicie królowej nic ci nie da, znacznie lepiej pozwolić jej odejść. Teraz udaj się do [5] - w pokoju przed główną salą spotka cię Formianin, który powie, że może dla ciebie wykopać tunel. Jeśli chcesz walczyć, to mrówki będą ci pomagać. Pokonaj wszystkich uważając na pułapki i przeszukaj skrzynki i skrzynie. Znajdziesz m.in. Harfę Zauroczenia , Idź na północ, do drzwi w [B] , by przejść do Poziomu 3 - Północ.

Zaraz po wyjściu mogą cię zaatakować przeciwnicy (ale nie muszą). W [6] spotkasz ponownie Nathyrrę , która udzieli kolejnych informacji - tym razem o sposobie zaatakowania obozu Drowów. Idź na północ, w [7] może zaczepić cię Obserwator. Skieruj kroki do [8] , jest tam tunel prowadzący do [9] . Na górze w [10] i [11] są katapulty, jeśli szybko zabijesz obsługujących ją przeciwników, to możesz użyć katapult do zmiękczenia wrogów na dole. I tak jednak zostanie ci dużo walki. Jeden z Drowów zostawi Kolczugę Szybkości . Przeszukaj skrzynie w środku obozu, znajdziesz dużo przydatnych przedmiotów i co najważniejsze - SWÓJ EKWIPUNEK!! - i Notatkę Drowa . Nie pozostaje ci nic innego jak drzwiami w [C] dostać się do Poziomu 3 - Zachód.

W [12] spotka cię Nathyrra , która zaoferuje swą pomoc. Możesz się zgodzić. Halaster więziony jest w [13] . Na górze po lewej i prawej są łucznicy, a w środku - wojownicy i magowie. Najlepiej niszczyć ich czarami zasięgowymi, możesz też od razu biegnąć i uwolnić Halastera niszcząc trzy kamienie (dostaniesz za to 7500 EXP). Pozbieraj ekwipunek Drowów: Togę Vekny , Buty Wędrowca +3 , Tarczę z Mithralu . UWAGA! Zanim porozmawiasz z uwolnionym Halasterem wiedz, że tylko Nathyrra i Deekin z najemników przejdą dalej. Mag odeśle Daelana , Tomiego , Sharwyn czy Linu z powrotem na powierzchnię. Dlatego zabierz im ich ekwipunek, jeśli nie chcesz go kupować potem z Domeny Żniwiarza w drugim rozdziale (co prawda kosztuje taniej, ale i tak będziesz musiał wybulić). Wykonasz zadania Nieoczekiwany sojusznik i W głąb Podgórza . Dostaniesz drugie 7500 EXP na koniec i przejdziesz do drugiego rozdziału.