Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (3) | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Schwytana deva

1. Mapa 10: Jest to część zadania Ponura Otchłań . Dostajesz je od Lavorey w [17] (jest w Świątyni Kultu: Sanktuarium).

2. Mapa 10: Idź do [18] , a potem do [19] . Po drodze kilka razy będziesz musiał zabijać Mistrza Cienia . W [19] włóż kołek w sarkofag, dostaniesz 500 EXP. W skrzyni obok jest Różdżka Zerowania i Kula Energii .

3. Mapa 10: Wróć się teraz do devy w [17] . Możesz zrobić dwie rzeczy -- użyć mechanizmu (dźwigni) do zdobycia krwi i wylania jej na szczątki golemów. Stworzysz w ten sposób dwa golemy. Teraz masz do wyboru punkt 4 lub 5:

4. Mapa 10: Albo użyjesz mechanizmu po raz trzeci i zabijesz Lavoręę (dzięki czemu będziesz mógł stworzyć trzeciego golema). Dostaniesz 1500 EXP.

5. Mapa 10: Albo użyjesz Różdżki Zerowania by uwolnić devę. Dostaniesz 1500 EXP, jednak w tym przypadku możesz wykorzystać devę do tego, by pomogła ci albo w walce z Vix'thrą , albo z Valsharessą - i zabrać Kryształ Nie-śmierci .

Służąca

1. Mapa 9: Jeśli pokojowym sposobem dostałeś się do Zorvak'Mur, to idź do [4] . Odbędzie się tu aukcja - wejdź na podium dla licytujących, a potem zacznij gadać z Łupieżca Umysłów, handlarz niewolników .

2. Mapa 9: Gdy aukcja się rozpocznie milcz, a następnie staraj się przekonać że Służąca nie warta jest więcej niż 1300 złota. Po jej kupieniu możesz zrobić z nią kilka rzeczy (punkty 3 lub 4).

3. Mapa 9: Po pierwsze, możesz żądać posłuszeństwa albo wysłać na arenę gladiatorów. W obu przypadkach dostaniesz +7 do złego, ale w pierwszym kobieta ginie, w drugim dostajesz 1000 EXP. Idź do [5] i porozmawiaj z Łupieżcą Umysłu, nadzorcą kazamatów . Powiedz, że jesteś zainteresowany zakładem i daj 100 złota na ekwipunek dla swojej gladiatorki. Postaw na nią 500 złota, obejrzyj walkę.

4. Mapa 9: Najlepiej jednak jest skłamać Służącej , by poszła do Wyroczni z wiadomością - dostaniesz 1000 EXP i +10 do dobrego charakteru. Gdy udasz się do Lith My'athar: Świątyni Lolth, tam Służąca będzie stała. Kiedy z nią porozmawiasz, dostaniesz 500 EXP i +3 do dobrego.

Świątynia

1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . Udaj się do Świątyni w [D] , w środku w [7] porozmawiaj z Lomylithrarem , który zarazi cię trucizną. Nie zabijaj go od razu bo nie dostaniesz dodatkowego doświadczenia.

2. Mapa 6: Musisz przejść przez pięć prób (czyli pokonać pięciu przeciwników). Wrogów wybierasz pociągając za łańcuchy i zawsze są oni tacy sami: pierwszy od lewej to Ghul Łupieżca, drugi to Monstrualny Pająk, a trzeci to Zarażony Troll.

3. Mapa 6: Walczył będziesz w [8] - podczas walki możesz przeszukać kości, jest w nich Halabarda +4 . Po pokonaniu ich porozmawiaj ponownie z Lomylithrarem , dostaniesz 1500 EXP za zadanie i 1000 za otrzymanie kolejnego Odłamka Zwierciadła . Dostaniesz też Antidotum Talony , które wyleczy cię z trucizny.

4. Mapa 6: Teraz możesz zabić elfa - nie ma za to żadnej kary, a dzięki temu weźmiesz Laskę Wniebowstąpienia , Pas Zapaśnika , Smocze Pantofle i Togę Wiary .

Wieża Czarodzieja

1. Mapa 6: Jest to część zadania Avariel uwięzione pod ziemią . Idź do [9] , jest tam czarodziej Petyk Trenkhold . Dostaniesz od niego to zadanie (jeśli zabijesz maga, to możesz wziąć Kostur +3 ).

2. Mapa 6: Zanim wejdziesz do Wieży Czarodzieja - Poziomu 1 w [E] , wiedz, że używanie magii w wieży jest dość niebezpieczne, gdyż czasami zamiast czaru rzucasz zupełnie inny efekt - albo np. zamieniasz się w pingwina.

3. Mapa 6: Musisz dostać się na samą górę - do Wieży Czarodzieja - Poziomu 3. Tam zacznij walczyć z uczniem Jansilem w [10] . Gdy się podda i go wypuścisz, dostaniesz 1500 EXP, Odłamek Zwierciadła i standardowe 1000 EXP za niego.

4. Mapa 6: Potem możesz zabić ucznia, by zabrać mu Ostrze Kurtyzany . Dostaniesz jednak +5 do złego charakteru, więc zastanów się czy ci się to opłaca.

Zorvak'Mur - A

Jest to część zadania Illithidzi - sprzymierzeńcy Valsharessy . Są trzy możliwości wykonania tego zadania - A, B i C. Najwięcej korzyści przynosi sposób C (16500 EXP), ale tylko sposób A sprawi, że Illithidzi zerwą sojusz z Valsharessą (i nie pomogą jej w bitwie na końcu rozdziału).

Sposób A

1. Mapa 8: Po dostaniu tego zadania załóż Hełm Ekranowania i idź do [1] . Porozmawiaj z Łupieżcą Umysłu - nie zdejmuj hełmu. Dzięki temu pokojowym sposobem dostaniesz się do Zorvak'Mur.

2. Mapa 8: Najprostszy sposób to wręczenie Zwierciadła Wszechwidzenia (by je zdobyć, musisz wykonać zadanie Dziwne miasto na wyspie ) Arcymózgowi . W tym celu idź po prostu do [6] i porozmawiaj z Łupieżcą Umysłu.

3. Mapa 8: Zdejmij hełm, przeniesiesz się do Arcymózgu - daj mu lustro, a dostaniesz 7500 EXP. Jeśli dowiedziałeś się o buncie niewolników, to musisz o nim zawiadomić Arcymózg , by Illithidzi zerwali sojusz z Valsharessą .

Sposób B

1. Mapa 8: Jeśli nie chcesz pertraktować z Arcymózgiem , to najpierw dostań zadnie Bunt służących . Potem wybij wszystkich w Zorvak'Mur. Teleportem w [6] przeniesiesz się do Wielkiej Izby.

2. Mapa 8: Tutaj, uważając na iluzje, rozwiąż zagadki na drzwiach w [19] , [18] i [20] (750 EXP, zawsze prawidłowa jest odpowiedź trzecia) i pokonaj Wielebnego Ulitharida przed [20] (1000 EXP).

3. Mapa 8: Gdy wejdziesz do [12] , Arcymózg przeniesie cię do Spokojnego Przejścia. Jeśli uwierzysz w słowa czarującego mężczyzny / kobiety, to gra się skończy... ale jeśli nie, to będziesz musiał pokonać Balora, Obserwatora i Umbrowego Kolosa.

4. Mapa 8: Po tym przeniesiesz się z powrotem do Wielkiej Izby, a mózg będzie błagał cię o łaskę. Nadal możesz dać mu lustro, możesz też go zabić (2000 EXP). Po zabiciu wydostań się teleportem w [13] do Zorvak'Mur.

5. Mapa 8: Dostaniesz 5000 EXP za uwolnienie niewolników i 250 za każdego, który ucieknie. Pojawi się kilku niegroźnych Łupieżców Umysłu w różnych miejscach. Jeśli uciekną wszyscy, otrzymasz 2250 EXP.

Sposób C

W skrócie: najpierw porozmawiaj z niewolnikami i każ im czekać (zadanie Bunt służących ). Wybij wszystkich w Zorvak'Mur, a potem przenieś się do Wielkiej Izby teleportem w [6] . W środku rozwiąż zagadki na drzwiach w [19] , [18] i [20] (750 EXP, zawsze prawidłowa jest odpowiedź trzecia) i pokonaj Wielebnego Ulitharida przed [20] (1000 EXP). Potem idź do Arcymózgu w [12] . Po tym, jak pokonasz przeciwników w Spokojnym Przejściu i wrócisz się do Arcymózgu , zacznij z nim rozmawiać i wręcz Zwierciadło Wszechwidzenia (7500 EXP). Po przeniesieniu się do Zorvak'Mur wykonasz zadanie Bunt służących (5000 EXP). Pomóż walczyć niewolnikom z kilkoma łupieżcami umysłu, niech uciekną wszyscy (9 x 250 = 2250 EXP). Razem dostaniesz 16500 EXP, ale Illithidzi pojawią się w bitwie na końcu rozdziału (co nie jest wcale takim wielkim problemem).