Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ciekawostki | ROZDZIAŁ 2 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Rzeczy za które można dostać doświadczenie oraz inne ciekawostki, o których nie wspomniałem w Questach (są one oczywiście w Walkthrough).

Konflikt - (Mapa 5) W lokacji Lith My'athar: Centrum i port w [4] są kłócące się ze sobą drowy. Jeśli twoim najemnikiem jest Nathyrra , to automatycznie konflikt się zakończy, jeśli nie - sam będziesz musiał to zrobić. Jeśli uda ci się zażegnać konflikt, dostaniesz 500 EXP.

Konkurs - (Mapa 5) W lokacji Lith My'athar: Centrum i port w [6] jest kilku drowów i Svirfneblin Sługa . Jeśli uda ci się (perswazją lub nastraszeniem) przekonać, by drowy zostawiły go w spokoju, dostaniesz 500 EXP i +2 do dobrego charakteru.

Panel Obserwatorów - (Mapa 5) W lokacji Podmrok: Na zachód od Lith My'athar w [14] znajduje się panel. Jeśli włożysz do niego Dziecko (Tynana ), o którym wspomniałem we wprowadzeniu, to pojawią się dwa przyciski. Przycisk pająka oznacza kosarza, a humanoida - goblina. Po wciśnięciu któregoś z nich dostaniesz Bączek , którym możesz przywoływać jednego z wcześniej wspomnianych sojuszników.

Przedmioty magiczne Nashera - są cztery przedmioty magiczne, które noszone razem dają dodatkowe bonusy (+7 do siły i zręczności, +10 do Dyscypliny i +7 do KP). Oto ich lokalizacje:

 

a) Buty Zwinności Nashera - kupisz u Volkariona , dżinna z butli zdobywanej w rozdziale 1

b) Pierścień Siły Nashera - kupisz u Rizolvira (Mapa 5, Centrum i port, [7] )

c) Płaszcz Ochrony Nashera - znajdziesz przy ciele (Mapa 5, Podmrok: Jaskinia, [J] )

d) Rękawice Dyscypliny Nashera - kupisz u Artuura (Mapa 8, Zorvak'Mur, [3] )

Przedmioty do walki z golemami - (Mapa 7) Możesz stworzyć kilka przedmiotów, które pomogą ci w walce z golemami na Wyspie Twórcy. Musisz tylko zebrać odpowiednie przedmioty. W [4] znajdziesz Księgi Stworzonych i Mithralowy Posąg . W [7 ] przy zwłokach jest Niebieski Proszek . W [8] Czerwony i Żółty Proszek , w [9] Złota Różdżka , w [10] Magiczny Kryształ , w [11] Niebieski Proszek , wreszcie w [12] w skrzyni są dwa Niebieskie Proszki . Teraz użyj stołów alchemicznych w [8] lub [15] by uzyskać następujące kombinacje:

 

a) dwa Niebieskie Proszki i Mithralowy Posąg = Kruszyciel Golemów

b) Niebieski i Czerwony Proszek i Magiczny Kryształ = Wabik na Golemy

c) Niebieski i Żółty Proszek i Złota Różdżka = Naginacz Golemów

Własny golem - (Mapa 7) Jeśli jesteś Czarodziejem lub Czarownikiem minimum 5 poziomu, to możesz stworzyć własnego golema na Wyspie Twórcy. W lokacji Wyspa Twórcy: Wyższy poziom ruin znajdziesz w [9] Głowę Golema , a w [15] Prawą Rękę Golema . W Wyspa Twórcy: Niższy Poziom ruin znajdziesz: w [16] Lewą Nogę Golema , w [17] Prawą Nogę Golema , w [29] Tułów Golema , a w [25] - Lewą Rękę Golema .

Teraz udaj się niżej - do lokacji Wyspa Twórcy: Sanktuarium Twórcy. Po jego zabiciu zabierz Aktywator Maszyny Golemów . W regałach są dwie potrzebne księgi: Magia Ulepszeń Golemów i Przewodnik Strażnika . Jeśli masz wszystkie części golema, możesz go stworzyć. W tym celu musisz użyć aktywatora na maszynie, a następnie włożyć do niej wszystkie części golema. Potem rzuć zaklęcia na cztery piedestały, by uzyskać efekty (po stworzeniu dostaniesz 500 EXP i Amulet Kontrolujący , którym możesz przywoływać swojego golema):

Zaklęcie

Efekt

Większa Opończa Czarów (P9)

+6 do odporności na zaklęcia

Miażdżąca Dłoń Bigby'ego (P9)

+4 do Siły, +2 do Dyscypliny

Rozproszenie Mordenkeinena (P9)

Rozproszenie Magii przy uderzeniu

Zatrzymanie Czasu (P9)

Regeneracja 8 PŻ / poziom

Przeczucie (P8)

Zmniejszenie ran

Większe Sanktuarium (P8)

+4 do KP

Grupowe Przyspieszenie (P6)

Przyspieszenie, +4 do KP

Wyładowanie Łańcuchowe (P6)

Błyskawica przy uderzeniu

Prawdziwe Widzenie (P5)

Prawdziwe Widzenie

Arena niewolników - (Mapa 9) W [5] w Zorvak'Mur jest Łupieżca Umysłów, nadzorca kazamatów . Możesz u niego postawić 500 złota na jednego z walczących, zapisać grę, a później popatrzeć przez okno na walkę. Jeśli wygrasz - dostaniesz swoje 500 i kolejne 500 złota. Jeśli przegrasz - po prostu wgraj grę.

Czarna Perła - (Mapa 10) Będąc w Ponurej Otchłani, a dokładniej - w Świątyni Kultu: Poziom 2 poszukaj w małych pomieszczeniach po bokach dwóch Czarnych Pereł . Teraz wystarczy, że będziesz trzymał w ręku do walki bezpośredniej i położysz jedną z pereł na ołtarzu. Dostaniesz 500 EXP, a twoja broń zyska magiczną właściwość. Możesz to zrobić drugi raz, ale za drugim razem nie dostaniesz doświadczenia.