Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Schizm II: Kameleon - poradnik do gry

Schizm II: Kameleon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

16. PORT TRANSAI cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

PORT TRANSAI

Całkiem niczego sobie miejsce... Gdyby jeszcze droga była prosta...

Po lewej chyba ktoś rozlał dużo mleka, albo zasnuł wszystko mgłą - 16. PORT TRANSAI cz.1 | Schizm II Kameleon - Schizm II: Kameleon - poradnik do gry

Po lewej chyba ktoś rozlał dużo mleka, albo zasnuł wszystko mgłą... Po prawej zaś, idzie w dół rampa. Zajrzyjmy tam...

Tak, mogłem tego się spodziewać - 16. PORT TRANSAI cz.1 | Schizm II Kameleon - Schizm II: Kameleon - poradnik do gry

Tak, mogłem tego się spodziewać... Spojrzałem ku górze i zobaczyłem ścieżkę pod mgłą, składającą się z metalowych i kamiennych na przemian płyt. To po nich wiedzie droga... A skoro tak, zostaje skorzystać z kartki papieru i odrysować drogę, jako punkty nawigacyjne przyjmując pobliskie latarnie. Na własnej skórze mogłem się przekonać, że po nieudanej próbie pokonania ścieżki, zmieniała ona swój kształt... Tak więc należy bardzo uważać... Zaraz na początku ścieżka miała taki układ:

Rysunek B - Ścieżka przez mgłę w Porcie Transai - 16. PORT TRANSAI cz.1 | Schizm II Kameleon - Schizm II: Kameleon - poradnik do gry

Rysunek B - Ścieżka przez mgłę w Porcie Transai

Kiedy wchodziłem na poszczególne płyty, uważnie słuchałem jaki dźwięk wydają. Dzięki temu wiedziałem, że idę dobrze... Po chwili byłem już na drugiej stronie, przy rampie prowadzącej do promów...