Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów poradnik Piraci z Karaibów

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

14. Na Isla Muelle

Od Aurentiusa dowiedziałeś się, że Danielle jeszcze nie przypłynęła. W naturalnym odruchu ędziesz chciał odpłynąć na Isla Muelle w jej poszukiwaniu, lecz pojawią się trudności obiektywne.

1 - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Zaraz po wypłynięciu w morze wpadniesz w sztorm - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Zaraz po wypłynięciu w morze wpadniesz w sztorm. Sztorm ma naturę fabularną, więc nie ma na niego mocnych.

Bez statku, bez załogi i bez pieniędzy ockniesz się na wybrzeżu Douwesen. Idź do miasta i porozmawiaj z karczmarzem, a dowiesz się, że miejscowi piraci szukają marynarzy na służbę.

2 - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Udaj się do Fortu Pirackiego przez dżunglę i skieruj kroki do tamtejszej tawerny - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Udaj się do Fortu Pirackiego przez dżunglę i skieruj kroki do tamtejszej tawerny.

Tam spotkasz siedzącego przy stole pirata imieniem Anacleto Pinto, który kompletuje załogę. Jakkolwiek byś nie pokierował rozmową, zawsze skończy się na tym, że będziesz musiał go zabić i przejąć jego statek.

3 - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Najrozsądniej wydaje się zaoferować swoje usługi jako nowego kapitana, przyjąć test szermierczy, oszczędzić swojego przeciwnika i nająć go do załogi, a na koniec zabić Anacleto - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Najrozsądniej wydaje się zaoferować swoje usługi jako nowego kapitana, przyjąć test szermierczy, oszczędzić swojego przeciwnika i nająć go do załogi, a na koniec zabić Anacleto.

Zdobyty statek znajdziesz zacumowany w zatoce pirackiej (wyjdź z fortu i na pierwszym rozstaju skręć w lewo). Jest to pinka - żadne cudo, ale na wodzie się unosi o własnych siłach.

4 - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Czym prędzej i nie wdając się w niepotrzebne walki płyń na Isla Muelle - 14. Na Isla Muelle | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Czym prędzej i nie wdając się w niepotrzebne walki płyń na Isla Muelle. Nie ma sensu zdobywać po drodze lepszego statku (tak jak ja to zrobiłem), gdyż na miejscu czekać Cię będzie miła niespodzianka.

W porcie otoczy Cię cała Twoja załoga, odzyskasz statek i pieniądze. Następnie razem udacie się do tawerny, by opić spotkanie.