Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów poradnik Piraci z Karaibów

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay

Wynajęty na służbę przez gubernatora Redmond masz zdobyć informacje o planach Francuzów. Gubernator podejrzewa, że uda Ci się wydobyć to i owo od Francuzów ucztujących w tawernie po zdobyciu miasta.

1 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
W Redmond nie masz już nic do roboty - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

W Redmond nie masz już nic do roboty. Wróć do portu i wsiądź na statek.

Następnie płyń z powrotem na Oxbay, na południe. Staraj się nie wdać w walkę, ani nie wpaść w sztorm. Sztorm jest zawsze niepożądany, walczyć zaś na morzu będziesz miał niebawem okazję się nauczyć...

2 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Po dopłynięciu do Oxbay skieruj statek do Portu Greenford - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Po dopłynięciu do Oxbay skieruj statek do Portu Greenford. Uważaj, żeby się nie pomylić, bo przy wejściu do Portu Oxbay zostaniesz natychmiast zatopiony.

Jeśli przywiozłeś jakiś towar na handel, udaj się do sklepu w Greenford (na wprost bramy portowej), gdyż sklep w Oxbay będzie nieczynny.

3 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Czas przedostać się na drugą stronę wyspy do Oxbay - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Czas przedostać się na drugą stronę wyspy do Oxbay. Wyjdź z Greenford bramą znajdującą się na końcu ulicy idącej w lewo idąc od bramy portowej.

Po wyjściu z Greenford idź prosto przed siebie, aż dojdziesz do rozwidlenia dróg. Skręć na nim w prawo.

4 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Jeśli zdarzy Ci się walka z większą ilością przeciwników, to przede wszystkim przeczytaj w poradniku rozdział jej poświęcony - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Jeśli zdarzy Ci się walka z większą ilością przeciwników, to przede wszystkim przeczytaj w poradniku rozdział jej poświęcony. :-)

Jeżeli na kolejnym rozwidleniu obierzesz drogę prosto (czyli tę z prawej strony), trafisz do Oxbay. Droga z lewej strony prowadzi do jaskini na Oxbay.

5 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Proponuję Ci poświęcić chwilę na eksplorację wspomnianej jaskini, gdyż możesz w niej znaleźć bardzo użyteczny miecz - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Proponuję Ci poświęcić chwilę na eksplorację wspomnianej jaskini, gdyż możesz w niej znaleźć bardzo użyteczny miecz. Mapę jaskini znajdziesz w rozdziale poświęconym tym właśnie.

Po wyjściu z jaskini, skieruj się do Oxbay. Aby dotrzeć do bramy miejskiej, będziesz musiał na pobliskim rozwidleniu dróg - ostatnim już - skręcić również w prawo. Walki z dwójką strażników raczej nie unikniesz.

6 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Po wejściu do Oxbay (tam nikt Cię nie będzie na razie atakował), idź do tawerny - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Po wejściu do Oxbay (tam nikt Cię nie będzie na razie atakował), idź do tawerny. Pod schodami siedzi pijany francuski kapitan. Zaproponuj karczmarzowi, by podawał wam trunki, Tobie chrzczone wodą. Jeśli zdarzy się, że nie masz przy sobie pieniędzy, karczmarz poniesie konieczne koszta dla idei. Przysiądź się do Francuza.

Rozmowa z kapitanem skończy się wspólnym spacerem za mury Oxbay. Tam dowiesz się od niego, że w porcie Falaise De Fleur stoi barkentyna "Oiseau", która ma przywieźć amunicję dla Francuzów. Kapitan, z którym rozmawiasz ma ją eskortować.

7 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Jeśli go zabijesz, wówczas barkentyna straci eskortę i będzie czekać, aż się znajdzie inny chętny - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Jeśli go zabijesz, wówczas barkentyna straci eskortę i będzie czekać, aż się znajdzie inny chętny. W takim przypadku jednak nie unikniesz walki z dwójką francuskich gwardzistów strzegących pobliskiej bramy miejskiej.

Do Oxbay nie masz już po co wracać - zostaniesz z miejsca rozpoznany i zaatakowany. Wracaj zatem przez dżunglę z powrotem do Greenford, żeby wrócić na swój statek.

8 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Możesz od razu płynąć na Falaise De Fleur lub wrócić do gubernatora Redmond - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Możesz od razu płynąć na Falaise De Fleur lub wrócić do gubernatora Redmond. W tym drugim wypadku dostaniesz zapłatę (3 tysiące) za już wykonaną część misji oraz zostaniesz i tak wysłany na Falaise De Fleur.

Po przypłynięciu na miejsce skieruj statek do portu Falaise De Fleur.

9 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Na miejscu powinieneś spotkać marynarza z załogi Oiseau, od którego dowiesz się, że kapitan barkentyny zapewne przesiaduje w tawernie - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Na miejscu powinieneś spotkać marynarza z załogi "Oiseau", od którego dowiesz się, że kapitan barkentyny zapewne przesiaduje w tawernie.

Warto z kapitanem "Oiseau" zamienić dwa słowa. Ruszaj zatem do miasta.

10 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Tawernę znajdziesz naprzeciwko ratusza miejskiego w Falaise De Fleur - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Tawernę znajdziesz naprzeciwko ratusza miejskiego w Falaise De Fleur. Od karczmarza dowiesz się, że szukany przez ciebie kapitan wynajmuje pokój na piętrze. Idź zatem do niego.

Rozmowa z kapitanem, który ma eskortować "Oiseau" na Oxbay może się skończyć albo jego śmiercią, albo zapłaceniem mu. W tym drugim przypadku karczmarz będzie się domagał wysokiej zapłaty za zatarcie śladów, lecz możesz pogrozić mu mieczem i po kłopocie.

11 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Z listem, który znalazłeś w pokoju (zabitego zapewne) kapitana udaj się do domu nadzorcy portu Turpina - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Z listem, który znalazłeś w pokoju (zabitego zapewne) kapitana udaj się do domu nadzorcy portu Turpina.

Powiedz mu, że zamierzasz eskortować barkentynę "Oiseau" do Oxbay.

12 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Na koniec porozmawiaj jeszcze z samym kapitanem Oiseau, by umówić się z nim na morzu - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Na koniec porozmawiaj jeszcze z samym kapitanem "Oiseau", by umówić się z nim na morzu.

Pozostało Ci wsiąść na statek i wypłynąć w morze jako rzekoma eskorta barkentyny "Oiseau".

13 - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry
Skieruj się w stronę Redmond - 3. Przeprowadź rozpoznanie w mieście Oxbay | Piraci z Karaibów - Piraci z Karaibów - poradnik do gry

Skieruj się w stronę Redmond. Gdzieś na pełnym morzu, w dzień, przy dobrej pogodzie opuść główną mapę i zmierz się z barkentyną. Technikę walki na morzu wyłożyłem w odpowiednim rozdziale, do którego Cię odsyłam - z tym tylko zastrzeżeniem, że "Oiseau" warto zdobyć, a nie zatopić.

Po przypłynięciu na Redmond idź do gubernatora i poinformuj go o pomyślnym wykonaniu misji. Zostaniesz sowicie wynagrodzony.