Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[EUROPA ŚRODKOWA] Misja 02 cz.1 poradnik Commandos 3: Kierunek Berlin

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

EUROPA ŚRODKOWA - 02

Wejdź do pociągu

Misję zaczynasz dokładnie w tym samym miejscu, w którym skończyłeś poprzednią. Tutaj także nie możesz wywołać alarmu, bo inaczej pociąg odjedzie. Twoim zadaniem jest po prostu się do niego dostać. Niestety, nie masz ekwipunku z poprzedniej misji - będziesz musiał mundury zdobywać od nowa.

Pierwsze co zrób to ogłusz żołnierza, który pojawi się we wnętrzu stacji - [EUROPA ŚRODKOWA] Misja 02 cz.1 - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Pierwsze co zrób to ogłusz żołnierza, który pojawi się we wnętrzu stacji. Zaznaczony jest czerwonym kółkiem na obrazku powyżej, natomiast zielona strzałka to droga złodzieja. Strażnika zwiąż, a szpiegiem przebierz się w jego mundur. Możesz ogłuszyć żołnierzy, którzy znajdują się w pokojach obok, ale nie jest to koniecznie. Najlepiej po prostu wyjdź na zewnątrz.

Strzałka po lewej pokazuje, w którą stronę powinien iść patrolujący żołnierz - [EUROPA ŚRODKOWA] Misja 02 cz.1 - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Strzałka po lewej pokazuje, w którą stronę powinien iść patrolujący żołnierz. Gdy będzie szedł właśnie w tą, wyjdź złodziejem i ogłusz stojącego strażnika (zaznaczony czerwonym kółkiem na powyższym obrazku). Zwiąż go szybko i ciało wnieś do stacji.

Przełącz na szpiega i spójrz na stację - [EUROPA ŚRODKOWA] Misja 02 cz.1 - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Przełącz na szpiega i spójrz na stację. Przesuń ekran odrobinę na dół i w lewo. Gdy zobaczysz to, co jest na powyższym obrazku, wybierz szpiega i zagadaj żołnierza numer 2 - tak, by patrzył w stronę, którą pokazuje strzałka. Teraz spójrz w górę. Na dachu, w rogu, siedzi snajper. Albo patrzy na dół, albo siada i zapala szluga. Zakradnij się złodziejem obok żołnierza numer 1 i czekaj. Gdy snajper zapali papierosa, ogłusz żołnierza 1, zwiąż go, a ciało zanieś do stacji. Potem - znów uważając na snajpera - podobnie potraktuj żołnierza numer 2 (uważaj także przy wchodzeniu do stacji na tego patrolującego).