The Callisto Protocol - poradnik do gry

The Callisto Protocol - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? The Callisto Protocol poradnik, solucja

Ta strona poradnika trofeowego informuje jak odblokować osiągnięcie Wspólnota (The Commonality) w grze Callisto Protocol. Wyjaśniamy gdzie są 2 tajne pokoje (Secret Rooms) powiązane z trofeum – znajdziecie je w etapach Następstwa i Poniżej.

Ostatnia aktualizacja: 5 grudnia 2022

Na tej stronie poradnika do Callisto Protocol znajdziecie informacje jak zdobyć trofeum Wspólnota (The Commonality) - odkrycie tajemnicy Kallipolis (Mystery of Kallpolis). Nasz opis przejścia pokazuje gdzie znaleźć dwa tajne pokoje (Secret Rooms), których zbadanie jest wymagane do odblokowania osiągnięcia. Omówiliśmy fragmenty etapów Następstwa (tajny pokój 1) oraz Poniżej (tajny pokój 2).

Tajny pokój 1 (Secret Room 1) - rozdział Następstwa

Na potrzeby zdobycia trofeum Wspólnota musicie znaleźć 2 tajne pokoje (Secret Rooms) w ramach pojedynczego przejścia gry. W każdym z pokojów będzie znajdowała się m.in. znajdźka - dziennik audio.

Pierwszy pokój jest do odnalezienia w trakcie przechodzenia etapu Następstwa, a konkretnie podczas zaliczania celu misji zlokalizowania oddziału medycznego (Medicial Facility) - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Pierwszy pokój jest do odnalezienia w trakcie przechodzenia etapu Następstwa, a konkretnie podczas zaliczania celu misji zlokalizowania oddziału medycznego (Medicial Facility).

Po skorzystaniu z dużego przejścia B3 Maintenance dotrzecie do rozwidlenia. Nie wybierajcie przejścia Maintenance B414, bo prowadzi ono do kolejnych lokacji. Zamiast tego udajcie się prosto i użyjcie nożyka do otwarcia drzwi Workshop B415 (obrazek).

Przed sobą macie przejście Supply B426, ale jest ono zamknięte - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Przed sobą macie przejście Supply B426, ale jest ono zamknięte. Wejdźcie do prawego szybu wentylacyjnego z obrazka.

Przeczołgajcie się przez długi szyb - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Przeczołgajcie się przez długi szyb. Znajdziecie się w korytarzu z niebieskim oświetleniem. Dotrzyjcie do wąskiego przejścia z obrazka - prowadzi ono do tajnego pokoju 1.

Udajcie się na drugi koniec pomieszczenia - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Udajcie się na drugi koniec pomieszczenia. Na stole leży dziennik audio powiązany z tym sekretnym pomieszczeniem.

Na górę możecie powrócić udając się do drabiny. Odblokujecie od drugiej strony mijane wcześniej drzwi Supply B426.

Tajny pokój 2 (Secret Room 2) - rozdział Poniżej

Drugi pokój jest do odnalezienia w trakcie przechodzenia etapu Poniżej, a konkretnie podczas zaliczania celu misji zlokalizowania reaktora mocy (Power Reactor).

Główny bohater po pokonaniu czołgających się potworów dotrze docelowo do drabiny z powyższego obrazka (widać za nią duży nieczynny wentylator) - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Główny bohater po pokonaniu czołgających się potworów dotrze docelowo do drabiny z powyższego obrazka (widać za nią duży nieczynny wentylator).

Tuż po skorzystaniu z drabiny nie skręcajcie w stronę reaktora, tylko przeciśnijcie się między skałami zlokalizowanymi na wprost (obok tego przejścia narysowane jest białe logo) - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Tuż po skorzystaniu z drabiny nie skręcajcie w stronę reaktora, tylko przeciśnijcie się między skałami zlokalizowanymi na wprost (obok tego przejścia narysowane jest białe logo).

Podróżujcie kolejnymi korytarzami i bądźcie gotowi do pokonania kilku potworów - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Podróżujcie kolejnymi korytarzami i bądźcie gotowi do pokonania kilku potworów. Natraficie na zamknięte przejście z obrazka i zgodnie z podpowiedzią ze strzałki musicie je obejść od prawej strony.

Dotrzecie do tajnego pokoju 2 (obrazek) i gra powinna w tym momencie odblokować trofeum Wspólnota - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Dotrzecie do tajnego pokoju 2 (obrazek) i gra powinna w tym momencie odblokować trofeum Wspólnota.

Podejdźcie do dużego stołu i znajdziecie na nim nowy sekret - dziennik audio - Callisto Protocol: Trofeum Wspólnota (The Commonality) - gdzie są tajne pokoje (Secret Rooms)? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Podejdźcie do dużego stołu i znajdziecie na nim nowy sekret - dziennik audio.