The Callisto Protocol - poradnik do gry

The Callisto Protocol - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Callisto Protocol: Jak powiększyć inwentarz Jacoba do 12 slotów? The Callisto Protocol poradnik, solucja

Mały i przepełniony inwentarz to poważny problem w grze Callisto Protocol. Z naszego poradnika dowiecie się jak powiększyć inwentarz Jacoba z 6 do 12 slotów na przedmioty. Przygotowaliśmy też porady o zarządzaniu inwentarzem.

Ostatnia aktualizacja: 29 listopada 2022

W trakcie przechodzenia gry Callisto Protocol możecie mieć problemy z używaniem inwentarza o bardzo ograniczonej pojemności (tylko 6 slotów na przedmioty). Na tej stronie poradnika zamieściliśmy informacje jak permanentnie zwiększyć pojemność inwentarza do 12 slotów. Oprócz tego znajdziecie wskazówki jak zarządzać inwentarzem i radzić sobie z jego ograniczeniami.

Domyślny inwentarz - 6 slotów

W grze Callisto Protocol bardzo łatwo możecie napotkać problem pełnego inwentarza - może on Wam uniemożliwiać podnoszenie niektórych przedmiotów i możecie przez to potencjalnie przegapić sporo wartościowego lootu - Callisto Protocol: Jak powiększyć inwentarz Jacoba do 12 slotów? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

W grze Callisto Protocol bardzo łatwo możecie napotkać problem pełnego inwentarza - może on Wam uniemożliwiać podnoszenie niektórych przedmiotów i możecie przez to potencjalnie przegapić sporo wartościowego lootu.

Inwentarz w grze dzieli się na 2 części - Callisto Protocol: Jak powiększyć inwentarz Jacoba do 12 slotów? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Inwentarz w grze dzieli się na 2 części:

  1. Lewą część zajmują rękawica GRP oraz bronie Jacoba. Nie możecie jej modyfikować i nie ma ryzyka, że przepełni się.
  2. Prawą część zajmują podnoszone inne przedmioty (amunicja, lekarstwa, rzeczy do sprzedania w kuźni, schematy itp.) i początkowo limit inwentarza to zaledwie 6 slotów.

Oto kilka ważnych porad jak zarządzać inwentarzem:

  1. Ograniczajcie do minimum liczbę stałych przedmiotów w inwentarzu. Optymalnie warto mieć w zapasie 1 zastrzyk zdrowia i 1 zestaw dodatkowej amunicji do danej broni.
  2. Zabierajcie ze sobą najcenniejszy loot. Mogą to być np. dekoder (500 kredytów) albo konwerter energii w idealnym stanie (200 kredytów). Pozwoli to Wam się wzbogacić po sprzedaniu tych rzeczy w sklepie.
  3. Zwalniajcie miejsce usuwając mniej wartościowe przedmioty, np. niepełny zestaw amunicji do danej broni.
  4. Powracajcie kilka razy do tych samych kuźni. Po tym jak odnaleziecie nową kuźnię możecie sprzedać w niej przenoszone rzeczy ORAZ dodatkowo wrócić się do miniętego niedawno lootu, pozbierać go i również go sprzedać. Szybciej uzyskacie dzięki temu dostęp do nowych ulepszeń w sklepie.

Powiększenie inwentarza do 12 slotów

Pod koniec rozdziału 3 (Habitat znajdziecie zbroję strażnika - Callisto Protocol: Jak powiększyć inwentarz Jacoba do 12 slotów? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Pod koniec rozdziału 3 (Habitat znajdziecie zbroję strażnika. Jacob automatycznie założy ją i zastąpi ona strój więźnia, z którego protagonista wcześniej korzystał.

Jedną z cech nowej zbroi jest powiększenie inwentarza z 6 do 12 slotów - Callisto Protocol: Jak powiększyć inwentarz Jacoba do 12 slotów? - The Callisto Protocol - poradnik do gry

Jedną z cech nowej zbroi jest powiększenie inwentarza z 6 do 12 slotów. Pozwoli to Wam przenosić więcej amunicji, baterii czy lekarstw, a także rzadziej powracać do kuźni z zamiarem pozbycia się niechcianych przedmiotów.