Manor Lords - poradnik do gry

Manor Lords - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Manor Lords: Poborca podatkowy (Tax collector) i podatek dla króla (Royal Tax) - czym są? Manor Lords poradnik, porady

W tej sekcji poradnika wprowadzającego do Manor Lords dowiecie się wszystkiego na temat poborcy podatkowego (Tax collector) oraz zadania The King Demands i wiążącego się z tym zapłacenia Royal Tax.

Ostatnia aktualizacja: 6 października 2022

Ta strona poradnika wprowadzającego do Manor Lords porusza temat Poborcy podatkowego (Tax collector) oraz zadania The King Demands polegającego na zapłaceniu Royal Tax. Powiemy czy warto się przejmować tymi zagadnieniami.

Informacje zebrane w tym poradniku wprowadzającym do Manor Lords zostały pozyskane na podstawie dema udostępnionego w ramach Steam Next Fest 2022. Są one aktualne na dzień 5 października 2022 r.

The King Demands i Royal Tax

The King Demands to zadanie, które otrzymacie po rozwinięciu osady do poziomu Medium village - Manor Lords: Poborca podatkowy (Tax collector) i podatek dla króla (Royal Tax) - czym są? - Manor Lords - poradnik do gry

The King Demands to zadanie, które otrzymacie po rozwinięciu osady do poziomu Medium village. Jego celem będzie zapłacenie Royal Tax - podatku dla króla. Nie musicie się jednak go obawiać. Po upływie wyznaczonego czasu zadanie zniknie.

Niezależnie od tego, co jakiś czas z Waszego konta będą znikać fundusze w ramach Royal Tax. Nie ma to jednak wpływu na sam przebieg dema. Ujemny bilans finansowy nie koreluje z żadną z dostępnych dla graczy mechanik.

Tax collector

Jak sama nazwa wskazuje, Tax collector jest budynkiem przeznaczonym dla poborcy podatkowego. Według opisu można go wybudować, gdy wioska osiągnie poziom Medium. Jednak w wersji demo gry nie jest on dostępny.